اخبار ورزشی

نحسی ۱۳ یقه اسطوره سپاهان را هم گرفت!

خبر ورزشی

محرم نویدکیا از شروع دور برگشت روی نیمکت مس رفسنجان شکست نخورده بود. حاصل ۱۰ حضور او در لیگ بیست و سوم سه پیروزی و هفت مساوی بود که به آبادان رفت تا به مصاف تیم قعر جدولی صنعت نفت برود.
دور رفت صنعت نفت با دو گل در رفسنجان پیروز شده بود. از معدود نتایج خوب تیم آبادانی با عبدالله ویسی که البته مقابل ساکت الهامی رقم خورد اما دور برگشت حکایت دیگری داشت.

صنعت نفت در سال‌های اخیر با بحران عدم پیروزی در آبادان روبرو بوده است. فصل قبل این طلسم به سختی شکست و نزدیک به یک سال بعد در این فصل دوباره در بازی مقابل سپاهان تکرار شد. یعنی این دومین پیروزی صنعت نفت در خانه بود که هر دو با فراز کمالوند به دست آمد. صنعت نفت ۱۹ امتیازی شد و با توجه به توقف استقلال خوزستان و شکست نساجی و فولاد، حالا فقط ۳ امتیاز با این سه تیم فاصله دارد و امید به بقا نیز در آبادان به بالاترین سطح خود رسیده است.

این طلسم شکنی طلسم نباختن های محرم را هم شکست. او در یازدهمین بازی در لیگ برتر بالاخره طعم باخت را با یک گل چشید. محرم این فصل در جام حذفی هم از دو بازی یک برد و یک مساوی داشت که در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی رسید. به عبارت بهتر این سیزدهمین حضور او در بازی‌های رسمی روی نیمکت مس بود و نحسی این عدد اسطوره سپاهان را هم گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا