اخبار ورزشی

لبخند‌هایی که خیال مورایس را راحت می‌کند (عکس)

سه مدافع میانی سپاهان در تمرین امروز رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، خط دفاعی سپاهان نسبت به نیم فصل نخست عملکرد بهتری داشته و از حالت آشفته‌ای که در اواخر نیم فصل نخست و شروع نیم فصل دوم برایش ایجاد شده بود فاصله گرفته و آمار بهتری به جای گذاشته است.

پس از مصدومیت محمد دانشگر نگرانی های ایجاد شده بود که در غیاب مهره اصلی خط دفاعی این تیم مشکلی جدی برای تیم مورایس ایجاد شود اما عملکرد خوب یزدانی و هادی محمدی خیال مورایس را راحت کرد و این تیم در دیدارهای اخیر گل‌های زیادی دریافت نکرده و علاوه بر آن مقابل تراکتور، نساجی، ذوب آهن و پرسپولیس موفق به کلین شیت شدند.

با بازگشت دانشگر به تمرینات این تیم و روزهای خوب یزدانی به همراه هادی محمدی در قلب خط دفاعی دست مورایس برای انتخاب مدافع وسط باز خواهد بود و باید دید که چه زمانی به دانشگر فرصت بازگشت به زمین را خواهد داد و به زوج دفاعی خود دست خواهد زد.

در آخرین تمرین تیم سپاهان 3 مدافع میانی این تیم برخورد جالبی با هم داشتند و در جریان تمرین ارتباط خوبی باهم برقرار می‌کردند تا علاوه بر عملکرد فنی خوب روحیه بالای خود و یکدلی که بین آنها وجود دارد را نشان دهند.

یکی از انتقاداتی که از ابتدای فصل نسبت به سپاهان گرفته می‌شد عملکرد ضعیف دفاعی بود که این تیم به نسبت مهره‌های هجومی که در اختیار دارد مدافعانش در حد و اندازه تیم قهرمان نبودند که در هفته های اخیر این اتفاق نقض شد اما درست در زمانی که سپاهانی‌ها شانس کمی برای قهرمانی داشتند و این موضوع در حال حاضر رنگ و بوی جدی تری گرفته و آنها با حفظ روند خود می‌توانند در جام حذفی مدعی جدی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا