اخبار ورزشی

عامل انگیزه فرشید، محرم و جواد همزمان!

فرشید باقری در بازی مقابل استقلال انگیزه‌های خاصی داشت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، فرشید باقری در دو بازی حذفی و لیگ برتر مقابل استقلال پرتلاش و دونده ظاهر شد و بیش از دیگر دیدارهایی که به میدان رفته بود باانگیزه و مصمم بود.

باقری در بازی با روز شنبه در پست هافبک دفاعی در کنار جلال‌الدین علی‌محمدی حضور داشت و در جنگ‌های میانه میدان شرکت می‌کرد و وظیفه پخش کردن توپ از عقب زمین را هم برعهده داشت که در هر دو مورد عملکرد نسبتا خوبی داشت و مس رفسنجان با ضعفی در این زمینه‌ها مواجه نشد.

هافبک دفاعی مس رفسنجان در میکسدزون ورزشگاه از علاقه خود به پیوستن به استقلال و تمایلی که برای حضور در این باشگاه و کمک به تیم داشت پرده برداشت و در مقابله با هافبک‌های استقلال سعی داشت بهترین نمایش خود را نشان دهد تا انتخاب نکونام برای بازگشتش به استقلال را انتقالی منطقی و موجه جلوه دهد.

هافبک نارنجی‌پوشان پس از حضور محرم نویدکیا جایگاه خود را در ترکیب این تیم پیدا کرده و به نظر می‌رسد به مهره‌ای قابل اطمینان برای این تیم تبدیل شده و با وظایف مشخصی که نویدکیا برای او شرح داده در مسابقات آینده مس بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد و یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را پس از مدت‌ها پشت سر بگذارد.

باقری در این فصل در 21 مسابقه برای مس حضور ثابت داشته و یک گل و یک پاس گل ثبت کرده است و که تنها پاس گل او در طول فصل به بازی مقابل ذوب آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر باز می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا