اخبار ورزشی

شادی بی حد و حصر در حافظیه شیراز (عکس)

مهدی رجب زاده و شاگردانش یکبار دیگر به یک پیروزی ارزشمند چنگ زدند.

ورزش3

به گزارش “ورزش‌سه”، با توجه به اینکه فجر در آخرین بازی خود به مصاف شهر راز شیراز رفت، حساسیت زیادی به دلیل مصاف دو همشهری و همینطور نگاه‌ سایر تیم‌های لیگ به این مسابقه وجود داشت، با این حال طلایی‌پوشان شهر شیراز وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، در یک بازی سخت و نفس‌گیر موفق به ثبت پیروزی یک بر صفر شده بودند تا همچنان در کنار خیبر و چادرملو سه مدعی جدی صعود به لیگ برتر باشند.

تصاویری که از مهدی رجب‌زاده و سایر نیمکت نشینان تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز مشاهده می‌کنید، ثانیه‌هایی پس از سوت پایان مسابقه و تثبیت سه امتیاز زردپوشان است که سبب شد آنها با وجود یک بازی کمتر در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

2020303
2020304
2020305
2020307

فجری‌ها یک بازی عقب افتاده برابر استقلال ملاثانی دارند که طبق رای کمیته انضباطی که البته شیرازی‌ها به آن معترضند باید در زمین بی طرف و خارج از خوزستان برگزار شود. شاگردان رجب زاده در صورت پیروزی در این مسابقه رتبه دوم جدول رده بندی را به نام خودشان خواهند زد و در سه امتیازی خیبر صدرنشین قرار می‌گیرند که دو هفته پیش موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر این تیم را از پیش رو بردارند و گام محکمی برای حضور دوباره در لیگ برتر بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا