اخبار ورزشی

تیم پرطرفدار نیامده حاشیه ساخت/ لُر آرنا مهمان تازه لیگ برتر؟

خبر ورزشی

خیبر خرم‌آباد اصلی‌ترین مدعی صعود به لیگ برتر است؛ از آن تیم‌ها که حضورشان آبرویی به سطح اول فوتبال ما می‌دهد و با خیل عظیم تماشاگران حاضر در هر بازی -آن هم در لیگ آزادگان- همه منتظر نماینده استان فوتبال‌خیز لرستان در لیگ برتر هستند.

خیبر از تیم‌های قدیمی و پرطرفدار است و با مالکیت بخش خصوصی همه ویژگی‌های لازم برای حضور در سطح اول فوتبال را دارد. حالا در آستانه هفته‌های پایانی لیگ آزادگان مالک این باشگاه از نامگذاری ورزشگاه خانگی این تیم به نام «لر آرنا» خبر داده است.

در فوتبال امروز پسوند آرنا برای ورزشگاه‌ها چیز تازه و عجیبی نیست. در بسیاری از کشورهای صاحب فوتبال ورزشگاهی با این پسوند داریم اما آن‌چه باعث توجه به این نامگذاری شده پیشوند لر برای این ورزشگاه است! تا به حال در کشور ما سابقه نداشته که از عنوان یک قوم برای نامگذاری یک ورزشگاه استفاده شود. البته که هر کاری یک اولین هم دارد و این اقدام فعلا نه مثبت است و نه منفی، اما به خاطر همین به چشم آمدن می‌تواند توجهات را به تیم خیبر جلب و باعث دردسر در هفته‌های پایانی در لیگ آزادگان شود.

حالا که خیبر در آستانه صعود به لیگ برتر است کاش مدیران این تیم بیشتر مراقب حواشی و به خصوص فضای مجازی باشند تا با دست خود مانعی برای تیم شایسته و لایقشان ایجاد نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا