اخبار ورزشی

تعجب بازیکنان از جدایی پوچ: هیچکس انتظار نداشت!

برخی از بازیکنان چلسی که از جدایی مائوریسیو پوچتینو شگفت‌زده شده‌اند، به این اتفاق واکنش نشان دادند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، چلسی سه‌شنبه ‌شب اعلام کرد که این مربی آرژانتینی پس از یک سال مربی‌گری در استمفوردبریج، با توافق دوجانبه از سمت خود کنار خواهد رفت.

او در این فصل آبی‌ها را به رتبه ششم رساند و به اروپا بازگرداند، اما در جلسه روز سه‌شنبه دوظ طرف توافق کردند راه خود را از هم جدا کنند و چلسی اکنون به دنبال چهارمین سرمربی خود در دوران تاد بولی و بهداد اقبالی است.

در حالی که پوچتینو در زمان کوتاه مربی‌گری خود در باشگاه لندنی در برخی مواقع با مشکلات زیادی روبرو شد، او همچنین نکات مثبت زیادی هم داشت، از جمله کمک به کول پالمر برای تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های لیگ برتر. پالمر که در تابستان با مبلغ ۴۲.۵ میلیون پوند از منچسترسیتی به چلسی رفت، در اولین فصل خود در تمام رقابت‌ها ۲۷ گل به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل داد و به تیم ملی انگلیس نیز راه پیدا کرد.

 

پس از جدایی پوچ، فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف، خبر داد که رختکن چلسی از جدایی مائوریسیو پوچتینو کاملا شگفت‌زده شده است زیرا انتظار می‌رفت او در این باشگاه ادامه دهد.

قطعا یکی از بازیکنانی که دوست نداشت پوچتینو جدا شود پالمر است. او که در مصاحبه‌های اخیرش هم در مورد اهمیت کار پوچ در این باشگاه گفته بود، با پست کردن عکسی از خود به همراه این مربی نوشت:«از تو برای تمام کارهایی که برای من انجام دادی و رویاهایم را به واقعیت تبدیل کردی، متشکرم. بهترین‌ها را برایت آرزو می‌کنم.»

2024779

مارک کوکوریا که در بازی‌های اخیر به بازیکن اصلی ترکیب پوچتینو تبدیل شده بود، در یک استوری اینستاگرامی با چند ایموجی تعجب و نوشتن متن «ممنون برای همه چیز. در آینده موفق باشی.» به جدایی او واکنش نشان داد.

نونی مادوئکه هم که زیر نظر این مربی احیا شده بود، با انتشار یک عکس دونفره با پوچتینو و یک ایموجی قلب آبی نوشت: «متشکرم.»

2024777

جستجوی چلسی برای پیدا کردن جانشینی برای پوچتینو آغاز شده و انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات جدیدی در مورد مربی بعدی آبی‌ها مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا