اخبار ورزشی

بلینگام در مرز گریه: فکر می‌کنید رئال را دفن کرده‌اید

جود بلینگام که بعد از پیروزی رئال برابر بایرن منقلب به نظر می‌رسید، از ذهنیت قدرتمند خود و رئال حرف زد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام شب درخشانی برابر بایرن نداشت اما با زانوی مصدوم و تزریق آمپول 99 دقیقه در میدان دوید و تلاش کرد رئال به فینال برود. 

در پایان بازی و بعد از پیروزی 2-1 رئال، جود باور نمی‌کرد توانسته در اولین فصل حضورش در رئال به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و در مرز گریه بود.

او به ریو فردیناند گفت: «بارها به نظر می‌رسید مرده و دفن شده‌ایم، اما ذهنیت ما این امکان را به ما می‌دهد که هرگز خود را مرده ندانیم. در این فصل بارها این را دیده‌ایم. مهم نیست در تیم چه کسی گل می‌زند. از نظر ذهنی ما هرگز تسلیم نمی‌شویم. حضور در فینال چمپیونزلیگ چیزی است که نمی‌توانم آن را باور کنم.»

جود ادامه داد: «باورنکردنی است. ما بهترین طرفداران دنیا را با اختلاف زیاد نسبت به تیم‌های دیگر داریم و این دلیلی است برای کامبک‌های فراوان رئال. آنها به شما انرژی خاصی می‌دهند. باید از همه هواداران در سانتیاگو برنابئو به خاطر حمایتی که کردند تشکر کرد.»

جود در فینال به مصاف تیم سابقش دورتموند خواهد رفت: «فینال در ومبلی مقابل دورتموند چیز عجیبی خواهد بود. من هنوز نمی‌توانم آن را باور کنم، اما واقعا مشتاقانه منتظر آن بازی هستم. این یک فینال لیگ قهرمانان با آن جو استثنایی است. من فکر می‌کنم رئال و دورتموند سزاوار این فینال هستند. ما در فینالیم چون لیاقتش را داشتیم و آنها هم همین‌طور. فینال یک مسابقه عالی خواهد بود.»

جود می‌گوید اصلا برای بازی با بایرن استرس نداشت: «استرس؟ نه. کاش می‌توانستم بگویم بله. در رختکن به اطرافم نگاه کردم و واقعا نمی توانستم در تیمی بهتر با هم‌تیمی‌های بهتر باشم. وقتی هفت ساله بودم و در بیرمنگام، خواب چنین شب‌هایی را می‌دیدم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا