اخبار اجتماعی

دستگیری سارقان حرفه‌ای شهرک غرب با شلیک گلوله

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه‌های شهرک غرب، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی قاسم پور؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با سارقان منزل در محدوده شهرک غرب ، در بامداد روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه 1403 تیم عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حین گشت زنی در خیابان “درختی” به یک دستگاه خودروی 405 دارای چهار نفر سرنشین که با صورت پوشانده در حال زاغ زنی منازل بودند مشکوک شدند. 

وی افزود: مأموران به صورت نامحسوس آن ها را زیر نظر گرفتند و پس از استعلام پلاک مشخص شد که پلاک نصب شده بر روی خودروی متهمان سرقتی می باشد و متهمان با رویت مأموران قصد فرار داشته که بلافاصله عوامل کلانتری 134 شهرک قدس دستور ایست را صادر می کنند اما راننده توجه نکرده و به طرز خطرناکی متواری می شود. 

 این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از مدتی تعقیب و گریز و توجه نکردن متهمان به فرمان پلیس، در نهایت با اجرای طرح مهار پلیسی و قانون به کارگیری سلاح، خودرو متوقف شد و متهمان به صورت پیاده متواری شدند که پس از مدتی دو نفر از آن ها با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله متوقف و دستگیر و دو نفر دیگر متواری شدند.

 سرهنگ قاسم پور اشاره کرد: پس از بررسی اولیه مشخص گردید خودرو با پلاک سرقتی در حال تردد بوده و تعداد زیادی ادوات حرفه ای سرقت، دسته کلید با 15 عدد کلید و قفل شکن کشف شد.
 
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان 20 تا 25 ساله دارای سابقه کیفری، به جرم خود مبنی بر سرقت منازل اعتراف و دو متهم متواری شناسایی شده و دستگیری آن ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ قاسم پور در پایان به شهروندان توصیه نمودند که در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می برند از نگهداری اشیای طلا، جواهرات و وجه نقد در داخل منزل خودداری نمایند و منازل خود را به حفاظ ایمنی، دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز نمایند. 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا