اخبار ورزشی

VAR از فصل آینده وارد لیگ برتر می‌شود

مهدی تاج اعلام کرد در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده نخواهد شد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، با وجود اینکه مسابقات لیگ برتر در هفته‌های پایانی از حساسیت بالایی برخوردارند و رقابت برای قهرمانی و بقا به اوج خود رسیده است، مهدی تاج اعلام کرد امکان استفاده از VAR در هفته‌های پایانی وجود ندارد.

ویدئو: 333050

او در این باره توضیح داد: ما هنوز نتوانستیم فیفا را متقاعد کنیم که بتوانیم هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کنیم. به همین دلیل به نظرم هفته‌های پایانی را نمی‌شود با VAR تمام کرد، چون فیفا هم الان رضایتی به این امر ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه این سیستم در فینال جام حذفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، گفت: فینال جام حذفی را احتمالا با VAR برگزار می‌کنیم. نامه‌اش را هم نوشته‌ایم و یک موافقت ضمنی هم از فیفا گرفته‌ایم.

تاج در پایان عنوان کرد: سال آینده به هر جهت باید از VAR در همه بازی‌ها یا در بازی‌های مهم استفاده شود. هفت دستگاه خریداری شده که یکی دو تا از آنها آمده و اگر ۵-۶ تای دیگر هم بیاید، مطمئنا می‌توانیم در ورزشگاه‌هایی که بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار می‌شود، از VAR استفاده کنیم. البته ممکن است یکی دو تا از آنها Van VAR شود که Van VAR می‌تواند به سمت جاهایی برود که بازی‌های حساس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا