اخبار ورزشی

یک چالش بزرگ در انتظار برنامه لیگ برتر

سهیل مهدی می‌گوید برنامه ریزی ادامه لیگ ایران در گرو قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا است.

ورزش3

نگرانی‌های مهدی از ترافیک مسابقات بین‌المللی

به گزارش “ورزش سه”، سهیل مهدی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ یک در جنع خبرنگاران حاضر شد و پاسخکوی سوالات مختلف آنها بود.

او در مورد شکل افتتاحیه لیگ که بدون تماشاگر بود و اعتراض تند علیرضا بیرانوند را همراه داشت، بیان کرد: من حتی در ایام کرونا هم عرض کردم که هیچوقت خوشحال نیستیم که هواداران را روی سکو نداشته باشیم‌. اگر روزی در این شرایط خاص حضور هواداران مخدوش می‌شود، بحث سلامت و تامین امنیت هواداران محترم است‌. ورزشگاه آزادی پس از سالها مشغول ساخت و ساز است اما اجازه بدهید خوشحال باشیم. بیرانوند ملی‌پوش خوب ماست و برای ایشان احترام قائلم و من به مسئله بیرانوند و ارکان قضایی ورود نمی‌کنم.

مهدی در خصوص اینکه آیا می توانند نیم فصل را پیش از جام ملتها تمام کنند یا خیر توضیح داد: ما یک مشکل بزرگ داریم که برنامه لیگ قهرمانان هنوز مشخص نشده و میزبان و میهمان بودن نماینده‌های‌مان را نمی‌دانیم. از آن طرف یک هفته تعطیلی کار ما را سخت کرد. الان دو هفته است که برای برنامه بعد از فیفادی داریم فکر می‌کنیم چون همزمان با مسابقات هانگژو هست و تیم ملی امیدمان شرکت دارد. امیدوارم قرعه چمپیونزلیگ به ما در برنامه‌ریزی کمک کند و کلا یک خرده سخت شده است. ما قول می‌دهیم که همه تلاش‌مان را بکنیم که این کار انجام شود چون درخواست سرمربی محترم تیم ملی بزرگسالان ماست.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص احتمال تغییر میزبانی استقلال گفت: باشگاه میزبان استقلال است که ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان شماره یک خود معرفی کرده و تا آنجایی که من حضور ذهن دارم ورزشگاه دوم‌شان پاس قوامین است.

او در خصوص تغییر محل میزبانی توضیح داد: باشگاه استقلال اختیار دارد ورزشگاه خود را انتخاب کند اما حتما باید ۴۸ ساعت قبل از بازی باشد که تیم مهمان بتواند برنامه‌ریزی کند. تا این لحظه مکاتبه‌ای صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا