اخبار ورزشی

گلزنی به نصف جهان با بازیکنانی از کل جهان! (عکس)

با گل‌هایی که ماشاریپوف و بلانکو در دیدار مقابل ذوب آهن رساندند تعداد گلزنان خارجی به عدد چهار رسید!

ورزش3

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو با گل‌هایی که مقابل ذوب آهن به ثمر رساندند آمار خوب بازیکنان خارجی استقلال را افزایش دادند و تعداد گل‌‌های توسط بازیکنان خارجی را به عدد 7 رساندند.

اولین بازیکن خارجی که در لیگ برتر با پیراهن استقلال در لیگ برتر مقابل ذوب آهن گلزنی کرده بود آیاندا پاتوسی بود، پس از او کوین یامگا با 4 گل بهترین گلزن استقلال مقابل ذوب آهن است و بالاتر از تمام بازیکنان استقلال قرار دارد.

گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف دو بازیکن خارجی استقلال در بازی دیروز موفق شدند گلزنی کنند و در کنار دو بازیکن خارجی دیگر استقلال در لیست گلزنان این مسابقه قرار بگیرند، گلزنانی که از چهار قاره مختلف برای آبی‌ها گلزنی کردند و اتفاق جالبی را رقم زدند، پاتوسی بازیکن آفریقایی، یامگا ستاره اروپایی استقلال، بلانکو بازیکن اهل آمریکای جنوبی و جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال این لیست را کامل کردند.

بلانکو و ماشاریپوف در نیم فصل دوم از ستاره‌های تاثیرگذار استقلال بودند و در روند تاکتیمی و تیمی استقلال نقش تاثیرگذاری ایفا کردند و در چهار هفته آینده لیگ برتر می‌توانند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزنند.

علاوه بر این بازیکنان مامه تیام ستاره سنگالی استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم هتریک کرد و او هم یکی از خارجی‌های موفق استقلال در تقابل این دو تیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا