اخبار ورزشی

گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان

دو تیم فولاد و مس رفسنجان قرار است در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با هم رودررو شوند.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جدال نمایندگان صنعتی فوتبال ایران می‌تواند برای تیم‌های قعرنشین بسیار حائز اهمیت باشد.
فولاد در شرایطی باید پای به میدان این مسابقه بگذارد که با شش هفته دوری از برد، حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی ندارد و اگر این‌چنین ادامه دهد به جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ هم ممکن است اضافه شود. تیم اهوازی با سرمربی جدید خود یعنی عبدالله ویسی هم بردی به دست نیاورده و باید دید این سرمربی که روزهای خوبی را در نیم فصل اول با صنعت نفت پشت سر نگذاشت، با دیگر تیم خوزستانی چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

در سمت مقابل مس رفسنجان با تغییری که در کادرفنی خود در نیم فصل داشت، شرایط بهتری پیدا کرده و جالب اینکه بدانید محرم نویدکیا همچنان توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خود در جمع نارنجی‌ها را حفظ کند. البته نکته عجیب نتایج مس اینکه این تیم سه بازی اخیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رسانده و باید دید شاگردان محرم بالاخره نتیجه دیگری کسب خواهند کرد یا نه.

گزارش لحظه به لحظه “ورزش سه” از دیدار تیم‌های فولاد و مس رفسنجان را در همین صفحه دنبال کنید:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ جمعه: 1403/01/31 ؛ ساعت 18:10 / ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز
سوتداوران: امیر ایار/ کمک‌ها: علی اکبر نوری و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: و یعقوب آشوری/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

فولادترکیب فولاد خوزستان:
شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری، ابراهیم حصار
سرمربی: عبدالله ویسی

مس رفسنجانترکیب مس رفسنجان: 
حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا