اخبار ورزشی

گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 – 0 آرسنال

تب داغ فوتبال در ورزشگاه آلیانتس آرنا در جریان است.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، دیدار جذاب مرحله یک چهارم نهایی بین تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال در جریان است و دو تیم قدرتمند فوتبال آلمان و انگلیس در ورزشگاه آلیانتس آرنا مقابل هم قرار گرفته اند.

ّبازی رفت با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید و آرسنالی‌ها در حالی که یک بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند دو گل دریافت کردند اما پیش از ورود به دقیقه 80 مسابقه توانستند بازی را به تساوی بکشند.

غول‌های فوتبال آلمان و انگلیس در ورزشگاه مه‌آلود آلیانتس شب خاطره انگیزی را برای هواداران خود رقم خواهند زد و برای صعود به مرحله بعدی مسابقات باید بهترین خود را ارائه کنند.

روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۹ فروردین 1403 – ورزشگاه: آلیانتس آرنا

سوتداور: دنی ماکلیه (هلند)

تورنمنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ترکیب تیم‌های بایرن و آرسنال به شرح زیر است:

بایرن مونیخترکیب بایرن مونیخ (۱-۳-۲-۴):

نویر – کیمیش – دایر – دلیخت – مزروعی – لایمر – گورتسکا – سانه – موسیالا – گریرو – کین

2012084

آرسنالترکیب آرسنال (۳-۳-۴):

رایا – وایت – گابریل – سالیبا – تومیاسو – اودگارد – جورجینیو – رایس – ساکا – هاورتس – مارتینلی

2012083

کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 15 : حرکت سریع سانه از سمت راست با نفوذ به محوطه جریمه همراه شد و کات بک این بازیکن توسط مدافعان بایرن برگشت داده شد و خطر رفع شد.

دقیقه 22: حمله سریع بازیکنان بایرن با پاس فوق‌العاده گریرو به مزروعی رسید و ضربه او پس از برخورد به دفاع آرسنال خطرناک به کرنر رفت.

دقیقه 23: شوت از راه دور موسیالا با واکنش فوق‌العاده رایا همراه شد و در ادامه مدافعان آرسنال سراسیمه توپ را از محوطه خارج کردند.

حواشی:

بولت تراکتور پیش از شروع مسابقه هواداران بایرن مونیخ آتش بازی جالبی راه انداختند و در زمان حضور این تیم در زمین جلوه جالبی به ورزشگاه دادند که در دقایق ابتدایی تصاویر تلوزیونی تحت تاثیر دود و مه که از این آتش‌بازی شکل گرفته بود قرار گرفت.

2012085

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا