اخبار ورزشی

کوارتسخلیا: رویایم بازی کردن مقابل رونالدو بود

خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستان، از برآورده شدن رویای خود و بازی کردن مقابل کریستیانو رونالدو هیجان زده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو می‌تواند در یورو 2024 رویای خویچا کوارتسخلیا محقق کند و این ستاره گرجستانی تایید کرده که هراسی از رویارویی با فوق ستاره پرتغالی ندارد.

با توجه به اینکه در گروه F هنوز سهمیه‌ تیم‌های راه یافته به دور حذفی هنوز تکمیل نشده، نبرد برای حفظ مکان‌های یک هشتم نهایی باقی مانده است.

پرتغال پس از پیروزی مقابل چک و ترکیه از صعود به مرحله حذفی اطمینان داد و دیگر سهمیه این گروه باقی مانده است. گرجستان فقط یک امتیاز کسب کرده اما پیروزی مقابل پرتغال می‌تواند آن‌ها را به دور بعدی سوق بدهد.

کواراتسخلیا، ستاره ناپولی، در مورد احتمال رویارویی با رونالدو در بازی بعدی گرجستان گفت:”او اسطوره کودکی من است. از دیدن او در زمین خوشحالم. همیشه این رویای من بود که با رونالدو در یک بازی رو به رو شوند و خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.”

همچنین زوریکو داویتاشویلی، بازیکن گرجستان، نیز امیدوار است در تب و تاب مسابقات قهرمانی اروپا با رونالدو روبرو شود:”روبرو شدن با او لذتبخش است اما نمی‌ترسم. مشتاقانه منتظر این بازی هستم و می‌خواهیم نشان دهیم که می توانیم مقابل این تیم‌ها خوب بازی کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا