اخبار ورزشی

کنایه ستاره تیم ملی: چقدر کارشناس زیاد شده!

امین اسماعیل‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود پست کنایه‌آمیزی را به اشتراک گذاشت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، چهار شکست مقابل تیم‌های صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین حاصل کار شاگردان موریسیو موتا پائز در ریودوژانیرو برزیل بود. تیم ملی حالا به شکل کامل شانس خود را برای المپیکی شدن از دست داده و فقط باید برای رتبه خوب در لیگ ملت‌ها و بهبود اوضاعش در رنکینگ تلاش کند.

در طول هفته اول مسابقات انتقادات زیادی به عملکرد ملی‌پوشان مطرح شد. یکی از سوژه‌های این انتقادات امین اسماعیل‌نژاد نژاد بود. بازیکنی که امید اصلی ایران در این تورنمنت محسوب می‌شود. ستاره فصل گذشته ورونا ایتالیا در بازی‌های ابتدایی تیم ملی از فرم خوب خود به دور بود اما هر چه جلو رفت او به همان بازیکنی تبدیل شد که هواداران والیبال ایران انتظارش را داشتند. به خصوص در بازی آخر مقابل آرژانتین که امین موفق به کسب ٢۴ امتیاز شد.  

حالا و بعد از پایان هفته اول مسابقات امین اسماعیل‌نژاد پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که محتوایی کنایه‌آمیز دارد. او با انتشار چند عکس از خودش نوشت: “وطن تنها میراثی است که هرگز نمیتوان آن را خرج کرد، هدیه داد و یا فروخت. عادت ندارم بعد باختها حرف بزنم ولی وظیفه ی خودم دونستم که بعد نتایج بد هفته اول ، از مردم شریف کشورم، و تمامی ورزش و والیبال دوستان و بخصوص متخصصان و کارشناسان والیبال که تعدادشونم این روزها کم نیست و بلکه رو به افزایش هم است عذرخواهی کنم. پی نوشت :  این کپشن موقتی است…. ‌‌‌زنده باد ایران، زنده باد ايراني “

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا