اخبار ورزشی

کمک ناخواسته کاپیتان استقلال به پرسپولیس/ شایعه‌ای عجیب در اراک

خبر ورزشی

پیرو حضور یک «جیمی جامپ دختر» در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم در اراک این موضوع هنوز گریبان باشگاه استقلال و دروازه‌بان این تیم را رها نکرده است.

سید حسین حسینی که در این باره به کمیته انضباطی دعوت شده و در نهایت به جریمه نقدی و سپس به واسطه مصاحبه علیه فدراسیون محروم شده است حالا شرایطی ایجاد کرده که برخی مسئولان فدراسیون از احتمال بدون تماشاگر شدن بازی پرسپولیس در اراک خبر می‌دهند.

ظهر امروز این شایعه که مسئولان برگزاری مسابقاتت فوتبال در اراک به دنبال حضور «جیمی جامپ دختر» در بازی استقلال پیشنهاد برگزاری بازی آلومینیوم و پرسپولیس بدون تماشاگر را داده‌اند که در این صورت قطعاً شرایط برای حضور پرسپولیس در خانه میزبان آسان‌تر خواهد شد.

یکی از سختی‌های بازی در اراک برای تیم‌های مهمان حضور در ورزشگاه مملو از تماشاگران طرفدار تیم آلومینیوم و حمایت از نماینده اراک است که همواره کار را برای رقبای این تیم سخت می‌کند.

با توجه به برگزاری آخرین دیدار این دو تیم در اراک که در چهارچوب هفته اول دور برگشت با پیروزی آلومینیوم به پایان رسید، مسئولان این تیم به شدت امیدوار هستند تا با تکرار این نتیجه، مدافع عنوان قهرمانی فصل پیش را حذف کرده و به دور بعدی جام حذفی راه پیدا کنند اما قطعاً بدون حضور تماشاگرانشان فشار بر روی تیم پرسپولیس کمتر خواهد شد.

در این صورت می‌توان گفت کاپیتان استقلال با به آغوش کشیدن جیمی جامپ اراکی و در صورت تحقق این موضوع (بدون تماشاگر شدن دیدار حذفی اراک) حسین حسینی به نوعی ناخواسته به پرسپولیسی‌ها کمک کرده تا در شرایطی راحت تر به مصاف نماینده اراک بروند.

 ادامه جنجال در آغوش کشیدن یک زن توسط کاپیتان استقلال/ حسینی با شکایت فرماندهی انتظامی کشور به دادسرا احضار شد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا