اخبار ورزشی

کلوب| عجایب فوتبال ایران؛ وقتی مدیر تیم صدرنشین برکنار می‌شود!

خبر ورزشی

 بالاخره قبل از پایان فصل خط حرکتی دو نفر اصلی باشگاه استقلال از یکدیگر جدا شد. یکی خوشحال از ماندن و دیگری خوشحال از رفتن، اتفاقی که شاید، باز هم شاید در این برهه زمانی متصور نمی‌شد.

اما هنوز نمی‌توان برنده این دوئل را سرمربی تیم یعنی جواد نکونام نامید، اگر به واقع جواد نکونام و یارانش از این عزل ابراز خوشحالی می‌کنند باید این خوشحالی را در روند تیم هم در این چند هفته پایانی شاهد باشیم تا منجر به قهرمانی شود.

هر چند به نظر بسیاری این برکناری اگر قرار بر انجام گرفتنش بود بهتر بود در این برهه سخت هفته‌های پایانی صورت نمی‌گرفت و به پس از پایان فصل موکول می‌شد اما باز تصمیم، تصمیم قاطع هلدینگ است و کسی حق دخالت ندارد.

اینکه با وارد شدن هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه استقلال تصمیمات خیلی سریع انجام می‌گیرند و دیگر مثل زمان وزارت ورزش نمی‌شود با مماشات و چشم پوشی از برخی اتفاقات سنگین به سادگی عبور کرد، حتی در چند هفته مانده به پایان فصل و در اوج رقابت برای قهرمانی به فال نیک گرفته می‌شود.

حالا و با همین سرعت، بهتر است یک فرد مورد اعتماد و اطمینان و کاربلد بر کرسی مدیریت باشگاه بنشیند که امیدواریم در همین چند روز آینده و نهایتا یک هفته پیش رو باشد.

در باشگاه استقلال کسی حق اشتباه ندارد، آن هم اشتباهی که به ضرر تیم باشد، امیدواریم که این خط مشی همچنان ادامه داشته باشد و به معنای واقعی کلمه باشگاه استقلال از داشتن مسئولانی کاربلد و پای کار و دلسوز پس از فصل‌ها نفسی به راحتی بکشد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا