اخبار ورزشی

کلوب| خطری که از بیخ گوش استقلال گذشت

خبر ورزشی

شاید در نگاه اول که بازی تا دقیقه ۸۰ ادامه داشت کمتر هواداری فکر می‌کرد که استقلالی‌ها در ده دقیقه پایانی اسیر حملات و موقعیت‌های تیم شمس آذر شده و روی همین حملات دو بار دروازه خود را باز شده ببینند و حتی تا آستانه تساوی و از دست دادن یک برد شیرین و ۳ امتیاز حیاتی پیش بروند  اما به خیر گذشت.

استقلالی‌ها که در برد شیرین و پر گل خود تا دقایق پایانی بازی غرق شده بودند، هرگز تصور این را نمی‌کردند که از حریف خود در کمتر از چند دقیقه روی دو صحنه و موقعیت دو گل دریافت کنند اما انگاری باید باور می‌کردند که بازی تا سوت پایان داور ادامه دارد و باید حواس خود را جمع کنند.

استقلالی‌ها که از بازی رفت تیم زخم خورده بودند خوب می‌دانستند که تیم شمس آذر تا دقیقه پایانی  زهر دار است و می‌تواند خطرناک باشد که این چنین هم شد ولی حواس آبی‌ها دوباره پرت شد.

استقلالی‌ها که خوب می‌دانند از دست دادن صدر در هفته‌های پایانی چقدر می‌تواند برایشان سخت و غیرقابل جبران باشد کار را در همان نیمه اول با تک گل مهرداد محمدی تمام کردند و همان تک گل اضافه باعث شد تا حتی تساوی دو بر دو نیمه دوم هم نتواند خدشه‌ای بزرگ بر برد آنها وارد کند و به معنای واقعی خطری که از بیخ گوش آبی‌ها به سلامت عبور کرد تا همچنان صدرنشینی آنها ادامه دار باشد و جایگاه شان را به هیچ تیم دیگری تقدیم نکنند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا