اخبار ورزشی

کری برای آلمان: ورزشگاه را مال خودمان می‌کنیم!

پیتر گولاچی، دروازه‌بان تیم ملی مجارستان، می‌گوید بازی مقابل آلمان را برای ژرمن‌ها تبدیل به بازی خارج از خانه خواهند کرد!

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌های ملی آلمان و مجارستان چهارشنبه در هفته دوم دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف همدیگر می‌روند. پیتر گولاچی، دروازه‌بان مجارها، در مصاحبه‌ای با نشریه آلمانی بیلد به شرایط این بازی پرداخت.

او گفت: «هواداران ما در گرفتن بلیت بسیار خلاق هستند. فکر می‌کنم این بازی برای شما یک بازی خارج از خانه خواهد بود. آنها به هر طریقی که بشود بلیت می‌گیرند!

او ادامه داد: «هفته‌هاست که یک هیجان بزرگ فوتبالی در مجارستان وجود دارد و ما از این بابت بسیار خوشحالیم. حمایت هواداران برای ما انرژی می‌آورد، شما می‌توانید این را احساس کنید. این حمایت به ما انگیزه می‌دهد.»

گولاچی همچنین افزود: «این هیجان و شور و شوقی که هواداران ما نشان می‌دهند، به تیم ما قدرت می‌بخشد. می‌توانیم ببینیم که چگونه حضور پرشور آن‌ها در ورزشگاه به ما کمک می‌کند تا بهتر بازی کنیم و تمام تلاش خود را به کار بگیریم.»

گولاچی با تأکید بر نقش هواداران، بیان کرد که حضور پرشور آن‌ها می‌تواند به تیمش کمک کند تا با انرژی بیشتری در میدان حاضر شود و عملکرد بهتری ارائه دهد.

در نهایت، گولاچی گفت: «ما منتظر حمایت بی‌نظیر هوادارانمان هستیم و امیدواریم بتوانیم با عملکرد خوب خود، آن‌ها را خوشحال کنیم و از این دستاورد بزرگ لذت ببریم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا