اخبار ورزشی

کریم و چند سانتی‌متر تا گل دوم (عکس)

مهاجم با تجربه ایران نزدیک بود در صدمین بازی ملی خود گلزنی کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، کریم انصاری‌فرد سورپرایز ویژه امیر قلعه‌نویی در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا بود که یکی از مهره‌های اصلی بود و سریع‌ترین گل این رقابت‌ها را در ثانیه 64 روی پاس سامان قدوس به ثمر رساند ولی نزدیک بود در دومین دیدار برابر هنگ کنگ که حضور تعویضی در زمین داشت نیز همین کار را انجام بدهد که چند سانتی‌متر با دومین گل در این رقابت‌ها فاصله داشت.

مهاجم 33 ساله تیم ملی ایران پس از اینکه در حضور یک نیمه‌ای مقابل فلسطین گلزنی کرد و در خط حمله پرتلاش ظاهر شد، در مسابقه دوم جام ملت‌ها برابر هنگ کنگ از دقیقه 65 به زمین آمد و در حالی که حدود 16 دقیقه بازوبند را در اختیار داشت، صدمین بازی ملی را پشت سر گذاشت و حتی نزدیک بود در مدت کوتاه حضورش در مسابقه گلزنی کند.

انصاری‌فرد در دقیقه 86 فاصله کمی تا گلزنی در یکی از مهم‌ترین بازی‌های ملی خود مقابل هنگ‌کنگ را داشت، اما فرار احسان حاج‌صفی از سمت چپ زمین و ارسال زمینی او پس از برخورد به پای واس نونیز که تکل زده بود، در مقابل دروازه خالی از روی سر کریم عبور کرد و به کرنر رفت.

این مهاجم تیم ملی ایران در دو بازی رفت و برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا مقابل هنگ کنگ موفق به زدن دو گل شده بود، اما در جام ملت‌های آسیا 2023 در انجام این کار با بدشانسی مواجه شد و توپ با اختلاف کم از نزدیک سرش عبور کرد و به بیرون رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا