اخبار ورزشی

کروس از سیاره دیگری است، باید در تیم ملی آلمان باشد

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، اعتراف کرده که هر روز از تونی کروس برای بررسی تمایل این بازیکن در بازگشت به تیم ملی آلمان سوال می‌کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، در بازی هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آنتونیو رودیگر به عنوان چهره قابل توجه بازی رئال مادرید و یونیون برلین درنظر گرفته می‌شود.

رودیگر که در برلین متولد و بزرگ شده، برای کریسمس به خانه برمی‌گردد. او در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی 1750 دقیقه بازی کرده است.

او پیش از بازی امشب با DAZN مصاحبه کرده و تمایل خود برای بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را بروز داد. رودیگر درباره احتمال منصرف شدن کروس از پایان همکاری با تیم ملی آلمان گفت:”من هر روز از او این سوال را می‌پرسم!”

کروس پس از جام ملت‌های اروپا 2020 که به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2021 برگزار شد، گفت:”می‌‌خواهم کاملا روی اهدافم با رئال مادرید تمرکز کنم.”

رودیگر تمایل زیادی دارد تا کروس دوباره در تیم ملی آلمان بازی کند:”بازیکنی مثل او که هنوز در چنین سطح بالایی بازی می‌کند، باید در تیم ملی آلمان باشد. توانایی ارسال سانترهای او از سیاره دیگری است! هر کاری که او انجام می‌دهد تأثیرگذار است. واقعاً دوست دارم او دوباره برای تیم ملی بازی کند. البته که تصمیم در این باره برعهده خود کروس است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا