اخبار ورزشی

کانسلو: در حقم بی‌عدالتی شد، خودم را اثبات می‌کنم

ژوائو کانسلو، مدافع تیم ملی پرتغال، می‌گوید علاقه زیادی برای بازی در تیم ملی دارد و می‌خواهد خودش را اثبات کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، ژوائو کانسلو وضعیتش برای آینده را روشن نکرده است. او به صورت قرضی در بارسلونا حضور داشت اما تا سال 2027 با منچسترسیتی قرار دارد و مشخص نیست در لالیگا می‌ماند، به انگلیس برمی‌گردد یا باشگاه دیگری را انتخاب خواهد کرد.

او در نشست خبری پیش از بازی مقابل چک گفت:”من صد درصد روی تیم ملی و کمک به پرتغال متمرکز هستم. یورو 2020 در حق من ناعادلانه برخورد کردند و اکنون می‌خواهم پاسخی بدهم. برای من، برای خانواده‌ام، برای کسانی که من را دوست دارند و برای دوستانم که می‌خواستند اینجا باشم، باید بهترین عملکرد را داشته باشم.”

کانسلو با تاکید بر اینکه علاقه زیادی برای بازی در جام ملت‌های یورو داشته، گفت:”همیشه رویای بازی برای پرتغال در جام ملت‌های اروپا را داشتم، این ناعادلانه بود، چون فصل فوق‌العاده‌ای داشتم، احساس می‌کردم می‌توانم آنجا باشم، اما… زندگی اینطور نمی‌خواست. مهم نیست که به چند باشگاه می‌روم، تیم ملی نقطه عطف زندگی من است، چون در آن من نماینده خانواده‌ام، دوستانم که با من در خیابان بازی کردند و کسانی که من را دوست دارند، هستم.”

آیا در حال حاضر بهترین تیم ملی در تاریخ پرتغال کنار هم جمع شده‌اند؟ کانسلو در پاسخ به این سوال گفت:”خیلی سخت است… اینجا کیفیت زیادی وجود دارد، اما نسل‌هایی مانند نسل یورو 2004 بودند که بازیکنان فوق العاده‌ای داشتند و به فینال رسیدند. اگر همین کار را انجام دهیم و پیروز شویم، در تاریخ ماندگار می‌شویم. و همچنین نسل 2016 که قهرمان جام ملت‌های اروپا شد و در تاریخ پرتغال ماندگار شد. امیدوارم که ما نیز بتوانیم در تاریخ نام خودمان را ماندگار کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا