اخبار ورزشی

ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد!

ژاوی از سبک بازی دفاعی رئال برابر سیتی دفاع کرد و گفت هر تیمی در دنیا برابر سیتیزن‌ها مجبور به ارائه سبک دفاعی می‌شود.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، فردا بارسا در برنابئو میهمان رئال است و با توجه به اختلاف هشت امتیازی دو تیم، ال‌کلاسیکو برای بارسا بازی مرگ و زندگی خواهد بود. بارسا باید ببرد تا امیدوار به قهرمانی باشد. روحیه بارسا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اصلا خوب نیست.

ژاوی در مورد بازی فردا گفت: «فردا ما این فرصت را داریم که به لالیگا برگردیم و شانس قهرمانی دوباره زنده شود. این مهم ترین بازی فصل است. ما برابر رئال مادریدی قدرتمند که بهترین تیم جهان یعنی سیتی را حذف کرده، قرار می گیریم. رئالی بسیار با روحیه که روی ابرهاست. دیروز هنوز به خاطر لیگ قهرمانان غمگین بودیم ولی شرایط تیم امروز بهتر بود.»

ضربه بزرگ به خاطر حذف از لیگ قهرمانان: «ما باید ذهنیتمان را تغییر دهیم. اجازه دهیم این عصبانیت، ناامیدی و درماندگی فردا به نفع ما باشد. ما یک رئال مادرید قوی در مقابل خود داریم که بعد از این هفته لیگ قهرمانان اروپا از نظر روحی به شدت تقویت شده است.»

جنجال گوندوگان و انتقادش از آرائوخو: «این مشکل حل شد. من چیز خاصی حس نکرده بودم اما باهم حرف زدند و دیگر مشکلی نیست.»

ژاوی انتظار دارد رئال بازی را هجومی شروع کند: «امروز در مورد آن صحبت کردیم که در دقایق ابتدایی هر نیمه، رئال مادرید فشار خواهد آورد. آنها در خانه هستند ولی ما باید بسیار شجاع باشیم. این یک ورزشگاه عالی برای نشان دادن شخصیت بارسلوناست. ما آماده ایم بازی را ببریم.»

ژاوی در مورد بازی سیتی-مادرید گفت: «رئال مادرید باید از گل خود دفاع می کرد. شما در مقابل بهترین تیم جهان هستید و آنها باید خود را در زمین خود عقب می نشستند و مقاومت می کردند. رئال نمی خواست دفاع کند ولی سیتی آنها را تحت سلطه قرار داد. نه ما و نه رئال چنین سبکی بازی نمی کنیم ولی این سناریو از سوی رقیبی مثل سیتی به شما تحمیل می شود. حقیقت این است که رئال خیلی خوب دفاع کرد و شایسته صعود نیز بود. ما در مورد بازی برابر سیتی، یکی از بهترین تیم های دنیا و در سال های اخیر صحبت می کنیم. صعود رئال شانسی نبود و حلالشان باشد.»

 

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا