اخبار ورزشی

چلسی پشیمان شد: ستاره‌مان را نمی‌فروشیم

چلسی قصد دارد رویکرد خود را در قبال فروش کانر گالاگر تغییر دهد و تلاش جدی برای تمدید قرارداد او انجام دهد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، گالاگر در طول فصل بارها به خروج از استمفورد بریج نزدیک بوده است. حالا استون ویلا و تاتنهام این بازیکن 24 ساله را زیر نظر دارند. با این حال، گاردین ادعا می‌کند که در آینده این هافبک تغییراتی ایجاد شده است. پیش از این، آبی‌ها به دنبال فروش بازیکن آکادمی خود به مبلغ 50 میلیون پوند (64.2 میلیون دلار) بودند، اما گفته می‌شود او تمایل به ماندن در تیم غرب لندن دارد، بنابراین ممکن است تغییری رخ دهد.

چلسی در میان ترس.های مداوم از نقض قوانین سود و پایداری، آماده فروش گالاگر در این تابستان بود. با این حال، آنها هرگونه فشار برای فروش بازیکنان قبل از سررسید مهلت حسابداری 30 ژوئن را رد کرده‌اند و این تغییر ممکن است باعث شود او در نهایت در چلسی بماند. اما باید قرارداد جدیدی منعقد شود، در غیر این صورت او می‌تواند در تابستان 2025 به صورت رایگان جدا شود.

گاردین اضافه می.کند که با این حال، وضعیت گالاگر “غیرقابل پیش بینی” باقی مانده است، زیرا گفتگوهای غیررسمی با ویلا در مورد انجام معاوضه با او و مهاجمشان جون دوران انجام شده است. علاوه بر این، گفته می.شود هنوز هیچ “اقدامی درستی” در مورد قرارداد جدید با نمایندگان گالاگر انجام نشده است.

در حالی که صحبت در مورد آینده گالاگر در این تابستان ادامه خواهد داشت، او امیدوار است در روزها و هفته‌های آینده برای انگلیس در یورو به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا