اخبار ورزشی

پیولی: احساس نمی‌کنم باشگاه پشتم را خالی کرده است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید هنوز باشگاه در مورد آینده‌اش صحبت نکرده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، روسونری پس از شش بازی بدون پیروزی، امشب در ورزشگاه سن‌سیرو و در میان اعتراضات هواداران که در کل بازی در سکوت بودند، کالیاری را ۵-۱ شکست دادند. با این برد آنها برای قطعی کردن نایب قهرمانی‌شان فقط به ۳ امتیاز از دو بازی آینده نیاز دارند. استفانو پیولی که در هفته‌های اخیر بارها هدف انتقادات هواداران قرار گرفته، پس از بازی در مورد شرایط خود و تیمش صحبت کرد.

برد پس از مدت‌ها؟
این پیروزی بسیار مهم است، زیرا ما عادت نداشتیم که مدت زیادی بدون برد باشیم. واضح است که پس از حذف از لیگ اروپا و شکست در دربی، لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و به این برد نیاز داشتیم.

نمایش تیم؟
اینکه توانستیم امشب برنده شویم و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم، مهم است. این بهترین عملکرد ما نبود، اما بازیکنان فداکاری و شخصیت خود را برای بیرون رفتن از شرایط وخیم نشان دادند.

حالا که به پایان فصل نزدیک شده‌ایم، نظرتان درباره خریدهای تابستان گذشته چیست؟
من موافق گارد و انتقال از خریدهای جدید تیم نبودم و نیستم. آنها خوب کار کردند اما اینتر سطحی فوق‌العاده از خود نشان داد و توانست از همه تیم‌ها فاصله بگیرد.

با باشگاه درباره آینده صحبت کرده‌اید؟
فعلا نه. من هم مانند شما منتظر جلسه‌ای برای ارزیابی تیم هستم. به‌نظرم در پایان فصل این اتفاق خواهد افتاد اما هنوز جلسه‌ای با باشگاه نداشتیم.

در این روزها احساس کرده‌اید که بدون حمایت رها شده‌اید؟
نه. صادقانه می‌گویم. چنین احساسی نداشتم.  من با مدیران فعلی خوب کنار آمده‌ام و با افراد فعلی هم رابطه خوبی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا