اخبار ورزشی

پیام یوفا به تیم ملی آلبانی: هواداران‌تان مشکل‌ساز هستند!

تخلفات و حرکات هواداران تیم ملی آلبانی در جریان دیدار شب گذشته برابر ایتالیا، پیامدهایی برای فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال خواهد داشت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، فدراسیون فوتبال آلبانی به دلیل مشکلات هواداران این کشور در جریان بازی روز شنبه مقابل ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ توسط یوفا متهم شده است.

یوفا چهار اتهام را علیه فدراسیون فوتبال آلبانی به دلیل اتفاقات بازی شنبه‌شب در دورتموند که با نتیجه ۲-۱ به نفع ایتالیا به پایان رسید، وارد کرده است.

در دقایق پایانی این بازی یکی از هواداران آلبانی وارد زمین شد و مسابقه را برای لحظاتی متوقف کرد. علاوه‌بر این موضوع، دیگر هواداران نیز مشکلاتی را به وجود آوردند که باعث واکنش یوفا شده است.

این چهار اتهام عبارتند از: پرتاب اشیاء، روشن کردن وسایل آتش بازی، ورود به زمین بازی و شعارهای تحریک‌آمیز و نامناسب برای یک مسابقه ورزشی.

یوفا در اتهاماتش درباره ماهیت «پیام تحریک آمیز» توضیح بیشتری نداده است و احتمالا در صحبت‌ها با فدراسیون فوتبال آلبانی دلیل این اتهام را عنوان کرده است.

به دنبال این اتفاقات، اعلام شده است که بزودی درباره این اتهامات تصمیم‌گیری خواهد شد و ممکن است فدراسیون فوتبال آلبانی با جریمه‌هایی مواجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا