اخبار ورزشی

پیام مشکوک زکی‌پور: به پایان آمد این دفتر!

مدافع چپ سپاهان پیام مبهمی با تصاویر این فصل منتشر کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، میلاد زکی‌پور که دو سال درخشان در سپاهان پشت سر گذاشته و یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب این تیم به شمار می‌رود، قراردادش با طلایی پوشان اصفهان به پایان رسیده و فعلا تمدیدی هم صورت نگرفته تا در این شرایط احتمال جدایی او در آستانه پایان بازی‌های جام حذفی وجود داشته باشد.

مدافع سرعتی و تکنیکی سپاهان که عملکرد موثرش در کنار زمین نقش مهمی در ایجاد موقعیت برای تیمش داشته و در ساخت فرصت گلزنی و پاس گل آمار خوبی بر جای گذاشته، چندی پیش صحبت از احتمال جدایی کرد و تاکید داشت تمدید قراردادش صورت نگرفته که حالا هم یک پیام مبهم منتشر کرد.

زکی‌پور که پس از مصدومیت شدید از ناحیه بینی خیلی زود خودش را به ترکیب سپاهان اضافه کرد و در سه دیدار پایانی فصل هم به میدان رفت و عملکرد موثری داشت، در اینستاگرام خود پستی با تصاویر خاص در فصل اخیر لیگ برتر و عبارت «به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست» را منتشر کرده تا احتمال جدایی او از جمع طلایی پوشان قوت بگیرد.

مدافع چپ پیشین استقلال که پس از دوران خوب در گل‌گهر زیر نظر امیر قلعه‌نویی، دو سال موفق را هم در سپاهان سپری کرده، خود را آماده دیدار جام حذفی برابر تیم سابقش می‌کند، اما بعید نیست پس از رقابت‌های حذفی مسیرش از باشگاه اصفهانی جدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا