اخبار ورزشی

پوچتینو: مهمترین هدف ما سهمیه اروپایی است

مائوریسیو پوچیتنو، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش‌ در هفته‌های پایانی فقط به کسب سهمیه اروپایی فکر می‌کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، در بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس چلسی فرداشب میهمان تیم ناتینگهام فارست خواهد بود.

چلسی پیش از این بازی با 54 امتیاز در رده هفتم جای دارد و آن‌ها در نظر دارند تا حداقل در رتبه پنجم قرار بگیرند تا به سهمیه لیگ کنفرانس اروپا دست پیدا کنند. رتبه پنجم اکنون در اختیار تاتنهام 60 امتیازی است.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از این بازی درمورد وضعیت بازیکنانش گفت:”ما باید امروز برخی از بازیکنانی را ارزیابی کنیم که شاید بتوانند در این بازی شرکت کنند. خوشحالم که در هفته آخر فصل تقریباً همه بازیکنان آماده و در دسترس هستند.”

پوچتینو: مهمترین هدف ما سهمیه اروپایی است

ریس جیمز؟

ما باید امروز وضعیت او را ببینیم، اما شاید بتواند در ترکیب حضور داشته باشد، این امکان وجود دارد.

نتایج اخیر؟

نتایج خوب در چند هفته اخیر انگیزه ما را بیشتر می‌کند. وقتی بازی‌ها را می‌برید، همیشه شرایط متفاوت است. بله، تیم آماده رویارویی سه بازی اخیر است. برای ما مهم است که تلاش کنیم و به سهمیه اروپایی برسیم.

سهمیه اروپایی؟

همیشه دستیابی به چیزی مانند سهمیه اروپا برای هر باشگاهی مهم است. با شرایطی که در این فصل زندگی کردیم، این یک هدف مهم است. ما باید عملکردی که داشتیم را در چند هفته اخیر تکرار کنیم.

 کول پالمر؟

 آنچه او رقم زده، باورنکردنی است. پالمر یک برنده است چون سطحی که به آن رسیده برای ما شگفت انگیز است، برای هم تیمی‌هایش و برای خودش هم شگفت انگیز است. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

صحبت‌های تاد بولی؟

 او واقعیت را توصیف کرد، نه؟ و بله، همیشه تاد با ما خیلی خوب بود، حتی در لحظات سخت، او همیشه با پیام‌هایش و در گفتگوهای خصوصی خوب رفتار کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا