اخبار ورزشی

پس از درخشش سردار؛ آزمون مامور آتش بازی مقابل قهرمان ایتالیا

خبر ورزشی

در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم خواهد بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند.

آن‌گونه که روزنامه‌های امروز ایتالیا نوشته‌اند، دنیله ده روسی برای این مسابقه حساس به سردار آزمون اعتماد خواهد کرد. مهاجم ایرانی که همواره و طی حضور در ترکیب جالوروسی برای این تیم مثمر ثمر واقع شده، قرار است مقابل ناپلی‌ها از ابتدا به میدان برود.

کریره دلو اسپورت نوشته است که ده روسی برای بازی امروز، آزمون را به تامی آبراهام ترجیح داده و مهاجم ایرانی یکی از یازده بازیکن ابتدایی تیمش خواهد بود. مصدومیت لوکاکو سبب شده تا سردار فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست بیاورد و او امروز امیدوار است تا دروازه قهرمان فصل قبل را باز کند.

روز گذشته بود که گاتزتا خبر داد که سران رم و کادرفنی این تیم از عملکرد آزمون رضایت دارند و در صورتی‌که جالوروسی بتواند سهمیه حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، قرارداد سردار دائمی خواهد شد.

رم در حال حاضر در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و افزایش سهمیه‌های ایتالیا برای فصل بعد لیگ قهرمانان از چهار تیم به پنج تیم سبب شده تا گرگ‌ها از شانس بالایی برای حضور در این پیکارها برخوردار باشند هر چند که آنها می‌توانند در صورت قهرمانی در لیگ اروپا نیز سهمیه مستقیم خود را قطعی کنند.

برای بازی امروز و در کنار سردار، شاهد حضور پائولو دیبالا و استفان الشعراوی در خط حمله خواهیم بود و چشم امید ده روسی به گلزنی این سه عنصر تهاجمی تیمش خواهد بود.

 رضایت اسطوره ایتالیایی از آزمون/ رم سردار ایران را می‌خواهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا