اخبار ورزشی

پرسپولیس با این داور به سپاهان نمی بازد!

خبر ورزشی

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال،حساس ترین بازی های این هفته فوتبال ایران به برادران حیدری رسید. پیام در تبریز بازی استقلال و تراکتور را سوت می زند و دکتر بیژن هم در تهران دیدار فوق العاده حساس پرسپولیس و سپاهان را قضاوت می کند. دکتر بیژن تا به حال ۶ بار این بازی بسیار مهم را سوت زده و نکته جالب توجه اینجاست که پرسپولیس هیچ وقت با قضاوت بیژن حیدری به سپاهان نباخته است.

در لیگ پانزدهم، بازی پرسپولیس و سپاهان با داوری حیدری با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در لیگ شانزدهم پرسپولیس با قضاوت دکتر بیژن موفق شد ۳ بریک از سد سپاهان عبور کند. در لیگ هجدهم بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و در لیگ بیستم هم دو تیم با داوری بیژن حیدری به تساوی یک بر یک رسیدند.

در لیگ بیست و یکم پرسپولیس موفق شد دو بر یک سپاهان را شکست دهد و آخرین دیدار دو تیم با قضاوت دکتر حیدری هم سال قبل در جریان بازی های جام حذفی بود. جایی که دو تیم در نقش جهان به مصاف هم رفتند و شاهد یکی از زیباترین تقابل های دو تیم در چند سال اخیر بودیم. این بازی در نهایت بعد از تساوی دو بر دو در جریان ۹۰ دقیقه، به وقت های اضافه رفت و این پرسپولیس بود که موفق شد با زدن دو گل دیگر در وقت های اضافه، سپاهان را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

 حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال/ او یک بار هم عصای دست پرسپولیس و یحیی شده بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا