اخبار ورزشی

پرتغال برنده نبرد تمام اروپایی فوتبال ایران!

نبرد سرمربی‌های خارجی لیگ را مربی پرتغالی با پیروزی به پایان رساند.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، مارینوس ازونیدوس و ژوزه مورایس مربیان خارجی بودند که از ابتدا تا انتهای فصل در تیم خود ماندگار شدند و فصل را در لیگ برتر شروع کردند و به پایان رسیدند، این دو مربی 3 تقابل با یکدیگر داشتند که در نهایت سرمربی پرتغالی از دوئل سربلند خارج شد!

اولین تقابل این دو مربی در بازی رفت لیگ برتر انجام شد و در حالی که سپاهان شرایط مناسبی نداشت و با حاشیه‌ها، محروم و مصدومان زیادی رو به رو بود شکست سنگینی را مقابل گل‌‌گهر تجربه کرد و در دیدار معوقه‌ای که در پایان نیم فصل برگزار شد صدر جدول را از دست دادند، در آن مسابقه تیم مارینوس مقابل تیمی به میدان رفت که بازیکن خط هافبک را در اختیار نداشت و با اخراج ارشیا سرشوق ده نفره شده بود.

اما در بازی برگشت شرایط عوض شد و ژوزه مورایس تیم کاملش را در اختیار داشت و توانست در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه دو بر صفر گل‌گهر را شکست دهد و نبرد انتقامی را با پیروزی به پایان برساند.

دیدار جام‌حذفی سومین و آخرین تقابل این دو مربی خارجی بود و در حساس‌ترین شرایط برای صعود به فینال مسابقات جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند و تلاش‌های زیادی برای پیروزی در این مسابقه انجام دادند و هرچه داشتند را ارائه کردند، ابتدا تیم مارینوس در این مسابقه خیلی زود به گل رسید و توانست دست بالا را در این مسابقه داشته باشد اما بازهم مثل مسابقات زیادی از لیگ نتوانستند پیروزی را حفظ کنند و در نهایت با 2 گلی که هادی محمدی به ثمر رساند سپاهان پیروز از میدان خارج شد و این ژوزه مورایس بود که در یک دوئل تمام اروپایی سربلند از میدان خارج شد!

2031546

یکی از نکاتی که احتمال آن وجود خواهد داشت جدایی هر 2 سرمربی از فوتبال ایران خواهد بود و این دیدار می‌تواند یک دیدار خداحافظی برای آنها در فوتبال ایران باشد یا حداقل یکی از انها از تیم خود جدا شوند و دیگر این دو مربی تقابلی با یکدیگر نخواهند داشت.

مورایس و مارینوس تیم‌های خوبی در اختیار داشتند اما در مسابقات لیگ برتر رتبه‌ای مناسبت با تیم خود به دست نیاوردند اما سرمربی پرتغالی هنوز فرصت دارد تا با قهرمانی در جام حذفی شرایط را برای خودش تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا