اخبار ورزشی

ورمزیار: اینکه نکونام می‌گوید بازیکن نداشتم فرار رو به جلو است/ این سبک بازی در شأن استقلال نیست!

خبر ورزشی

صادق ورمزیار در مورد ماندن یا رفتن نکونام به خبرورزشی گفت: ببینید من می‌گویم باید شرایط را مدیریت کنیم. شاید فصل قبل مسائلی بود که چندان خوشایند نبود ولی در مجموع بودن نکونام یکسری حسن دارد و نبودنش حسن‌های دیگر می‌تواند داشته باشد.

او در مورد اینکه نکونام در طول فصل می‌گفت بازیکن ندارد هم گفت: ببینید من فکر می‌کنم استقلال بازیکنان هجومی بدی نداشت و اینکه بگوید بازیکن نداشته فرار رو به جلو است و با بازیکنانش می‌توانست فوتبال بهتری به نمایش بگذارد.

مدافع اسبق استقلال ادامه داد: نکونام در یک مقطع خیلی مصاحبه کرد و به همه گیر می‌داد. اینکه می‌گفت اگر یک پیشکسوت بگوید قهرمانی می‌شویم خیانت کرده است، فرار رو به جلو است. درگیری‌های که او در طول فصل با داخل و بیرون از باشگاه ایجاد کرد از نظر من خودزنی بود.

صادق ورمزیار در پایان گفت: خودم ۲۹ هفته حرفی نزدم و می‌گفتم شاید استقلال با این استراتژی قهرمان شود ولی نشد. خیلی از بازی‌ها از دقیقه ۷۰ به بعد را نمی‌توانستیم ببینم اینقدر که تیم تحت فشار بود. گفتیم شاید این استراتژی به قهرمان برسد که نرسید. من فکر می‌کنم در مجموع این سبک بازی در شان استقلال نبود و نیاز است روش تیم تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا