اخبار ورزشی

وای اگر رئال مادرید این ستاره را نداشت!

تاثیر جود بلینگام در فصلی که رئال شماره 9 بزرگ به جای بنزما نخریده، انکار نشدنی است و این تیم بدون او در لالیگا و لیگ قهرمانان شرایطی کاملا متفاوت را تجربه می کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، به نقل از آاس، جود بلینگام با قراردادی 103 میلیون یورویی از دورتموند به رئال مادرید پیوست و در تابستانی که کریم بنزما رئال را ترک کرد، تملام مسئولیت های خط حمله تیم را بر دوش گرفت.

رئال فقط خوسلو را جذب کرد و ترجیح داد برای خرید امباپه اقدام نکند اما جود توانسته تا به اینجای فصل بی نظیر کار کند. 16 گل در 18 بازی رسمی فصل که او را شماره یک تیم کرده است.

جود در 14 دیداری که در لالیگا به میدان رفته 12 گل زده و بدون این گل ها الان رئال 10 امتیاز کمتر داشت و در رتبه پنجم با سوسیداد برابر بود.

ستاره انگلیسی در لیگ قهرمانان نیز چهار گل زده است. گل دقیقه پایانی او برابر یونیون برلین باعث شد رئال برنده از زمین خارج شود. او در هر دو بازی رفت و برگشت برابر ناپولی (برتری 2-3 و 4-2) گل زد و در بازی برابر براگا نیز موفق به گلزنی شده بود. رئال مادرید بدون گل های او در این رقابت ها الان باید برای صعود تلاش می کرد و قطعا بازی امشب برابر یونیون برلین تشریفاتی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا