اخبار ورزشی

واکنش معاون پرسپولیس به انتقال یک بازیکن لیگ یکی؛ استعلام گرفتیم و کیفیت خوبی دارد

خبر ورزشی

حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار کرد:

نباید شتابزده عمل کنیم و با توجه به بازیکنانی که داریم و برخی از بازیکنانی که می‌خواهند جدا شوند باید منطقی و حساب شده جلو برویم و هوشمندانه عمل کنیم. 

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص طعنه‌های فضای مجازی در زمینه انتقال جذب بازیکن تیم سقوط کرده خوشه طلایی گفت:

بالاخره یکسری‌ها دوست ندارند که این باشگاه مسیر درستش را برود. هوادار انتظار دارد که پرسپولیس در نقل وانتقالات خوب عمل کند و ما هم تمام تلاشمان همین موضوع است.

بادامکی افزود:

در مورد علی رضایی هم که امروز به باشگاه پرسپولیس تشریف آوردند ما این بازیکن را چند وقتی هست که زیر نظر داریم. درست است که در تیمی بوده که سقوط کرده و شرایط خوبی نداشتند اما ایشان عملکرد خوبی داشتند و باتوجه به استعلامی که هم از مربیان سابق او و هم از چند نفر که به لیگ یک اشراف دارند صحبت کردیم همه گفتند که بازیکن خوبی است. هواداران ما بدانند که حتما بازیکن‌هایی را جذب نمی‌کنیم که در حد و اندازه‌های باشگاه پرسپولیس نباشد. یک دلیل هم که خریدی را رونمایی نکردیم همین مساله است. قیمت‌های عجیبی در فضای نقل و انتقالاتی مطرح می‌شود. درخصوص سقف اگر قرار است مثل سال قبل سقف رعایت نشود به ما هم بگویند تا تکلیف خودمان را بدانیم. الان باشگاه پرسپولیس روی سقف اصرار دارد اما با این مبالغی که می‌شنوم بعید بدانم باشگاه‌های دیگر رعایت کنند. برای نمونه ارقامی که به چند بازیکن خود ما پیشنهاد می‌دهند انقدر فضایی است که جایی برای بحث نمی‌ماند و این به ضرر باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس است که می‌خواهد سقف را رعایت کند و خدای ناکرده باعث می‌شود اتفاقات بدی بیفتد چون واقعا از سمت هواداران تحت فشار هستیم و ممکن است بازیکنانی که داریم را از دست بدهیم و از تیم بروند. امیدوارم مسئولان پیگیری کنند.

 خیلی خوشحالم به پرسپولیس برگشتم/ هدف اصلی عزت و سرفرازی تیم محبوب‌مان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا