اخبار ورزشی

واکنش خداداد عزیزی و اشکان أژاگه به سوال جنجالی خیابانی/ فرار کردم و می‌توانم یک شاهنامه بنویسم!

خبر ورزشی

اشکان دژاگه در ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴ در پاسخ به سوال جواد خیابانی درخصوص اینکه کارشناسان آیا باید از تیم ملی فوتبال انتقاد کنند یا نه جواب داد: حتی در ایتالیا و انگلیس زمانیکه تیم برده است اگر بد بازی کنی انتقاد می‌کنند.

خداداد عزیزی نیز به عنوان دیگر کارشناس برنامه نسبت به سوال خیابانی واکنش نشان داد و گفت:  من یک جمله در مورد دوستانی که علیه کارشناسان مغرض صحبت میکنند بگویم که احتمالا یکی از آنها من هستم چون بیشتر بازی‌های تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا من جزو کسانی بودم که منتقد تیم ملی بودم که چرا تیم ملی نتوانست قهرمان شود؟ چرا تیم ملی نتوانست قطر را ببرد؟ چرا یک هیچ هنگ کنگ را برد؟ چرا سوریه جنگ زده را در پنالتی برد؟ بعد هم دوستان گفتند بهترین بازی‌ها را انجام دادیم.

عزیزی افزود:‌ من منتقدم و مغرض و دنبال منافع نیستم. اگر دنبال منافع بودم کنار تیم ملی می‌ماندم ولی اتفاقاتی در تیم ملی افتاد که من به عنوان یک پیشکسوت فوتبال دوست نداشتم آنجا بایستم. اگر لازم شد آنها را هم توضیح می‌دهم که من چرا از تیم ملی بیرون آمدم. اگر من بگویم در آن سه ماهی که در تیم ملی بودم چه اتفاقاتی افتاد من یک شاهنامه می‌نویسم بنابراین از تیم ملی فرار کردم.

خیابانی به عزیزی گفت الان می‌خواهی دلیلش را بگویی و خداداد جواب داد: نه آقای خیابانی همین الان هم مغرض هستیم ولی دوستان اگر دوست داشتند من می‌آیم و با خودشان صحبت می‌کنم. 

ببینید: ویدیو| حمله تند خداداد به قلعه‌نویی: تو کارنامه داری یا کی‌روش؟/ فلسطین و سوریه جنگ‌زده را به زور بردید/ صداوسیما به افرادی تریبون بدهد که آقایان را تایید کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا