اخبار ورزشی

واکنش توخل به سه باخت پیاپی: تعطیلات برای بازیکنان!

توماس توخل، سرمربی بایرن، برای دادن شوکی مثبت به بازیکنانش، تمرین فردای تیمش را تعطیل کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، دیشب بایرن مقابل بوخوم با نتیجه 3-2 شکست خورد. این سومین شکست پیاپی بایرن در همه رقابت‌ها بود که باعث شد توخل و کادر فنی‌اش تحت فشار زیادی بروند. بلافاصله بعد از این شکست شایعاتی مبنی بر احتمال اخراج توخل به راه افتاد که رئیس باشگاه بایرن بلافاصله بعد از بازی با حمایت از توخل و کادر فنی‌اش همه آنها را رد کرد. توخل هم از عملکرد شاگردانش در این بازی رضایت داشت و دلیل شکست تیمش را بدشانسی و اخراج بدموقع عنوان کرد.

امروز تیم بایرن که بعد از شکست شب گذشته به مونیخ برگشته است برای حضور در جلسه تحلیل فنی این بازی در آلیانز آرنا حضور یافت. توماس توخل در جریان این بررسی بازی با بازیکنانش صحبت و از آنها حمایت کرد و اعلام کرد که می‌خواهد روز سه‌شنبه را به آنها مرخصی بدهد تا کمی فشارها را روی خود کاهش دهند و با خانواده خود وقت بگذرانند. بنابراین آماده‌سازی تیم برای دیدار شنبه برابر لایپزیش از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

بایرن برای رویارویی با این تیم قدرتمند، دوایت اوپامکانو (که در دیدار دیشب اخراج شد)، ناصر مزراوی و ساشا بوئی را در خط دفاعی در اختیار نخواهد داشت و باید رو یوشوا کیمیش و اریک دایر حساب کند. بنابراین برای شکستن روند شکست‌های پیاپی و خارج شدن از بحران شب سختی را در پیش رو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا