اخبار ورزشی

واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با سرمربی سابق ناپولی/ هدف سرخپوشان مشخص شد

خبر ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت «اوسمار ویه را» موفق شد در فصل بیست و سوم عنوان قهرمانی را از آن خود کند و بالاتر از استقلال تهران بر سکوی نخست فوتبال باشگاهی ایران بایستد. سرخ‌ها در این فصل، ۶۸ امتیاز کسب کردند تا به رکورد امتیازگیری استقلال تهران در فصل بیست و یکم برسد. در پایان فصل اوسمار از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و تاکنون هنوز وضعیت تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص نشده است.

حسین شهریاری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت هدایت نیمکت سرخ‌ها اظهار داشت: با تمام گزینه‌های مدنظر در حال مذاکره هستیم و شخصی را انتخاب خواهیم کرد که به کمک پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی بیاید و تیم را تقویت خواهیم کرد.

او در رابطه با میزان سقف بودجه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای جذب مربی در نظر گرفته است، گفت: رقم دقیق را نمی‌توانم بگویم اما بودجه‌ای در نظر می‌گیریم که با آن مربی با کیفیت و در شأن باشگاه پرسپولیس را به خدمت بگیریم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با تمدید قرارداد با بازیکنان گفت: مذاکراتی خوبی شکل گرفته و بازیکنانی که باید بمانند در تیم خواهند ماند و مشکلی از این بابت نخواهد بود.

او در رابطه با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به سرمربی سابق باشگاه ناپولی ایتالیا گفت: از مذاکره با هر گزینه‌ای که به تقویت پرسپولیس کمک کند دریغ نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم تیمی در سطح آسیا داشته باشیم تا در این رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کنیم.

شهریاری در رابطه با میزبان سقف بودجه باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده لیگ برتر گفت: این موارد بیشتر مدیرعامل باشگاه در جریان قرار دارد و تاکنون تصمیم‌گیری نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا