اخبار ورزشی

واکنش امیرحسین صادقی به مصاحبه علیه وریا

امیرحسین صادقی می‌گوید با وریا غفوری مشکلی ندارد و فقط قصد حمایت از استقلال را داشته است‌.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، صحبت‌های وریا غفوری علیه جواد نکونام با پاسخ امیرحسین صادقی مواجه شد و این مصاحبه‌ها در فضای هواداری جنجال برانگیز شد.

حالا امیرحسین صادقی دوباره با سوالی در مورد وریا مواجه شد و گفت: من یکی از حامیان آقای غفوری در استقلال بودم و روزی هم که از فوتبال خداحافظی کرد یک پست سنگین برای‌شان گذاشتم. هیچ مشکلی با احدی ندارم. مشکلم این است وقتی در یک باشگاه هستیم به به چه چه است و وقتی می‌رویم هیچ خبری نمی‌گیریم.

صادقی ادامه داد: این مشکل من با همه بزرگان استقلال است و فرقی نمی‌کند. اگر حرفی از وریا زدم برای این بود که بازوبند استقلال را بسته بود و باید تعصب تیمش را در روزهای سخت می‌کشید.

او در مورد جواد نکونام گفت: جواد نکونام دو تا اشتباه بزرگ داشت. یکی بازی نساجی بود که ۳ امتیاز را از دست داد و دوم مشکلات اخلاقی رفتاری بود که بر اثر فشار باشگاه استقلال بود. همه فوتبال و رسانه‌های سیاه روی این مانور دادند. جواد نکونام اگر بازیکنانش را با سپاهان عوض می‌کردی شاید ۴ هفته زودتر قهرمان می‌شد. نه آقای نکونام، خود وریا غفوری هم سرمربی استقلال شود یکی از حامیانش من هستم. من حامی تیمم و شخص پرست نیستم. تا پای جانم از این تیم دفاع می‌کنم. اگر بحث حاشیه‌ای هست و تند می‌روم چون جوانم ولی دیگر خسته شدم و می‌خواهم به کار خودم برسم. پنج سال است بابت صحبت‌هایم خیلی عقب ماندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا