اخبار ورزشی

هواداران از خجالت خانواده ستاره‌های انگلیس درآمدند!

طرفداران ناراضی تیم ملی انگلیس پس از بازی مقابل اسلوونی، خانواده و نزدیکان بازیکنان انگلیس را مورد اصابت لیوان‌های پلاستیکی قرار دادند.

ورزش3

ه گزارش “ورزش سه”، ازری کُنسا، مدافع تیم ملی انگلیس، فاش کرد که پس از تساوی مقابل اسلوونی، خانواده برخی از بازیکنان توسط هواداران مورد حمله قرار گرفتند.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در پایان تساوی بدون گل در آخرین بازی گروهی یورو 2024 در حالی که برای تشویق هواداران به سمت سکوها رفت، مورد حمله تماشاگران قرار گرفت.

اگرچه ساوت‌گیت پس از بازی در‌ میان صحبت‌هایش به این موضوع اشاره نکرد، کُنسا فاش کرده که حتی خانواده برخی از بازیکنان که در آن بخش از ورزشگاه نشسته بودند، مورد هدف پرتاب اشیاء و لیوان‌های پلاستیکی قرار گرفته بودند.

در گفتگو با رسانه ها، از کُنسا در مورد برخورد با ساوت‌گیت سوال شد، او گفت:”ما در این مورد صحبت نکرده‌ایم. از این موضوع آگاه بودیم چون فکر می‌کنم چند لیوان پلاستیکی به برخی از اعضای خانواده ما برخورد کرد. ما آن‌ها را بررسی می‌کنیم. بچه‌ها هم روی سکوها با خانواده‌ها حضور دارند، بنابراین ما همیشه باید این مسائل را بررسی کنیم، از آن‌ها بپرسیم که آیا حالشان خوب است یا خیر.

ما می‌دانیم که در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. سعی می‌کنیم زیاد به آن فکر نکنیم تا ادامه دهیم. بله، برادرم و چند نفر دیگر با اشیاء و لیوان‌های پلاستیکی مورد اصابت قرار گرفتند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا