اخبار ورزشی

هلند 4-0 کانادا: برد بدون دردسر تیم کومان

تیم ملی فوتبال هلند در دیدار دوستانه مقابل کانادا با نتیجه 4-0 برنده شد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال هلند امشب در بازی دوستانه از کانادا میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-0 برنده شد.

هلند بازی را نسبت به حریفش بهتر آغاز کرد و با فشار در زمین کانادا سعی در خلق موقعیت داشت. در دقیقه 19 جورجینیو واینالدوم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما در موقعیت آفساید بود و پرچم کمک داور بالا رفت.

در دقیقه 21 جرمی فریمپونگ موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او در چهارچوب قرار نگرفت. فشار روی دروازه کانادا ادامه یافت و در دقیقه 28 هم ممفیس دیپای فرصت خوبی برای گلزنی پیدا کرد اما ضربه‌اش خارج از چهارچوب بود.

بهترین فرصت هلند که بیشتر از کانادا برای گلزنی تلاش می‌کرد در دقیقه 42 رقم خورد که ضربه فریمپونگ را کلایر به خوبی مهار کرد. بهترین موقعیت کانادا در دقیقه 45+2 رقم خورد که ضربه لارین بی‌دقت از بالای دروازه به بیرون رفت.

هلند تلاش برای گلزنی را در نیمه دوم بیشتر ادامه داد تا اینکه خیلی زود دروازه کانادا را باز کرد. در دقیقه 50 روی ارسال دقیق فریمپونگ به داخل محوطه جریمه، ممفیس دیپای با وجود واکنش دروازه‌بان حریف موفق به گلزنی شد.

2031072

روی ضربه شافلبورگ در دقیقه 53 مهار دقیق فربروخن دروازه هلند را نجات داد. خیلی طول نکشید تا هلند به گل دوم برسد.

در دقیقه 57 جرمی فریمپونگ که در کورس با آلفونسو دیویس وارد محوطه جریمه شد، پس از اینکه ارسال توپش توسط دیویس ناقص دفع شد، با ضربه پای چپ دروازه کانادا را باز کرد.

2031073

استیون برخواین، ووت وخورست و دونیل مالن تعویض‌های هجومی رونالد کومان پس از گل دوم بودند که خیلی زود مقدمات گل سوم را فراهم کردند.

در دقیقه 63 وخورست موفق شد دفع ناقص دروازه‌بان حریف را در فاصله یک‌قدمی با دروازه با ضربه ساده به گل تبدیل کند.

2031074

دروازه تیم هلند در این بازی با تهدیدی جدی مواجه نمی‌شد و این به هلند اجازه می‌داد تا با نزدیک شدن به دقایق پایانی بیشتر به دنبال گلزنی باشد.

تلاش آن‌ها تا جایی ادامه یافت که در دقیقه 83 ویرژیل فن دایک هم نام خود را بین گلزنان این بازی ثبت کند.

فن دایک پس از ارسال کرنر روی دروازه کانادا، از دفع نادرست توپ توسط مدافعان حریف استفاده کرد و زودتر از دروازه‌بان با سر به توپ ضربه زد تا آخرین گل این بازی را به ثمر برساند.

2031075

در دقایق باقی مانده بازی کانادا مانند اکثر دقایق این بازی نتوانست خطری روی دروازه هلند ایجاد کند تا در نهایت میزبان این بازی را بدون گل خورده پشت سر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا