اخبار ورزشی

نیس بهترین خط دفاع این فصل اروپا

تیم نیس با دریافت ۶ گل خورده بهترین خط دفاع این فصل اروپا بوده است.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، یک سوم فصل فوتبال اروپا سپری شده و در این بین اگر چه این انتظار وجود داشت تا در میان تیم‌های فوتبال ایتالیا به دنبال بهترین خط دفاع فصل باشیم اما این تیم نیس فرانسه است که با حضور فرانچسکو فاریولی، دستیار ایتالیایی سابق روبرتو دی‌زربی از شروع فصل در پانزده بازی تنها شش گل دریافت کرده است.

مارچین بولکا گلر لهستانی این تیم تا اینجا فصل به صورت مشترک با یان سومر دروازه‌بان سوییسی اینتر میلان با ده کلین شیت بهترین دروازه‌بان‌های این فصل بوده‌اند و باید دید در ادامه این فصل کدامیک می‌تواند کلین شیت بیشتری در پنج لیگ معتبر اروپایی به ثبت برساند.

نیس تا هفته چهاردهم لیگ یک فرانسه بدون شکست پیش می‌رفت اما باخت در دیدار با نانت باعث شد تا این تیم شرایط خوب خود را از دست بدهد و اکنون در لیگ فرانسه هم با ۴ امتیاز کمتر از پاری‌سن‌ژرمن با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.

فرانچسکو فاریولی، این مرد 34 ساله با سابقه هدایت باشگاه‌هایی مانند آلانیاسپور و فاتح کاراگمرک ترکیه در حالی که پیش از این نامش چندان شناخته شده نبود اما از زمان به دست گرفتن هدایت نیس در فصل جدید، در کنار روبرتو دزربی خود را به عنوان نسل بعدی مربی‌های نه تنها ایتالیا بلکه فوتبال جهان معرفی کرده است.

البته لازم به ذکر است زمانی که دزربی هدایت تیم‌های ساسولو و بنونتو را بر عهده داشت، فاریولی مربی دروازه‌بان‌های این دو تیم بود و از تاثیر مربی فعلی برایتون روی او نیز نباید چشم‌پوشی کرد. حال باید دید این روند فوق‌العاده نیس تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند و در پایان فصل می‌توانند یک شگفتی در لیگ 1 فرانسه رقم بزنند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا