اخبار ورزشی

نمایش خوب خارجی‌های عالی در وطنی/ وقتی یک گلر خوب، گل بد خورد!

خبر ورزشی

این فقط یک تذکر ساده برای یادآوری است. بارها و بارها در مورد تفاوت خریدهای خارجی خوب با بد نوشته‌ایم. اینکه با همین ارقام و دستمزدهای فوتبال ایران هم می‌شود بازیکنان موثر خرید که تفاوت‌ها را در زمین رقم بزنند.

نساجی با آمدن ساکت الهامی یک دستور کار داشت و آن هم بقا در لیگ برتر بود. نقطه ضعف این تیم درون دروازه بود و خرید جوان از استقلال هم مصدوم شد، در حالی که پیش از آن نتوانسته بود اعتماد ساکت را جلب کند. نساجی به سراغ خرید خارجی رفت و «لوان پولی» از همان روز اول ستاره این تیم و یکی از سه دروازه‌بان برتر هر هفته شد.

گلری سرپنجه که تقریباً نقص ندارد و در همه فاکتورهای لازم، استاندارد قابل قبولی دارد. پولی در این بازی دو گل خورد و نتوانست به کلین شیت‌های خود ادامه دهد اما اگر او نبود، پرسپولیس خیلی بیشتر گل می‌زد!

آن طرف پرسپولیس هم در نیم فصل اورونوف را خرید. بازیکنی که هر بازی بهتر از بازی قبل ظاهر شده و این هفته‌ها یک تنه کار را برای تیمش درآورده است. تقابل این دو خارجی خوب در کنار عبدالکریم حسن و گیورگی گولسیانی مقابل تیم سابقش در بازی حساس این هفته بار دیگر نشان داد که یک خرید خارجی درست، تا چه حد می‌تواند در نمایش و نتیجه یک تیم تاثیر داشته باشد، چه بالای جدول در کورس قهرمانی و چه پایین جدول در جنگ بقا!

 ستاره‌های ازبکستانی و برزیلی تفاوت را رقم زدند/ شماره ۷۰ پرسپولیس داغ دل سرمربی استقلال را تازه می‌کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا