اخبار ورزشی

نظرم عوض نشده: خداحافظ آرژانتین!

آنخل دی ماریا امروز تاکید کرد که کوپا آمه‌ریکا آخرین رقابت او با تیم ملی آرژانتین است و سپس از بازی‌های ملی بازنشسته می‌شود.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، آنخل دی ماریا کاپیتان آرژانتین در بازی بامداد امروز برابر پرو بود و درخشان بازی کرد. نقش او روی گل اول آلبی سلسته (توسط لائوتارو) بارز بود.

اینکه دی ماریا در پایان کوپا آمه‌ریکا آلبی سلسته را ترک خواهد کرد، بدون شک خبری ناراحت کننده برای آرژانتینی‌هاست. بسیاری از آرژانتینی‌ها آرزو داشتند او را در جام جهانی 2026 ببینند، اما این امکان وجود نخواهد داشت.

دی ماریا در پایان بازی روی خداحافظی خود تاکید کرد: «من از هر لحظه بازی برای آرژانتین لذت می‌برم و این آخرین بازی‌های من برای تیم ملی خواهد بود. از این بابت گاهی اوقات کمی افسرده و گاهی اوقات هم کمی خوشحالم، اما تصمیم قطعی از قبل گرفته شده است. من بارها این را گفته‌ام و نظرم عوض نشده است. این آخرین تورنمنت من با تیم ملی خواهد بود و می‌خواهم با سه بازی دیگر جام را بالا ببریم.»

دی ماریا به همراه دخترش وارد ورزشگاه شد، در اقدامی که در این جام رایج شده است: «من امروز کاپیتان بودم و می‌دانم که دیگر چیز زیادی از حضورم در تیم ملی نمانده است. دیدن چهره کوچک دخترم و اینکه چقدر خوشحال است، برایم لذت‌بخش بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا