اخبار ورزشی

نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)

محمد دانشگر با انتشار یک رشته استوری از هم تیمی هایش بابت پیروزی در دربی اصفهان تشکر کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش‌سه”، سپاهان در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که عدم کسب نتیجه در 3 بازی سال جدید حسابی مورایس و شاگردانش را تحت فشار قرار داده و به همین دلیل هواداران حسابی از نتایج کسب شده شاکی هستند.
در این بین شایعاتی در فضای مجازی درباره ارتباط نه چندان خوب ستاره‌های تیم هم مطرح می‌شود که حالا محمد دانشگر بازیکن مصدوم طلایی‌پوشان که در مصاف با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و فصل برای او از دست رفت، با اقدام خود به این موضوع واکنش نشان داده است.
دانشگر به صورت کاملا آگاهانه با انتشار یک رشته استوری تمامی هم تیمی هایش را منشن کرده و با درج تصویری از آنها بابت پیروزی برابر ذوب آهن در دربی تشکر کرده است.

نکته قابل توجه درباره دانشگر اینکه با وجود مصدومیت شدیدی که گریبان او را گرفته، این مدافع در تمامی تمرینات تیم پس از بازگشت از آبادان حاضر بوده و در دربی اصفهان نیز با دست بانداژ شده در ورزشگاه حاضر شد و به هم تیمی هایش برای کسب پیروزی و بازگشت به لیگ روحیه داد.

2012068
2012069
2012070

سپاهان پس از پیروزی در دربی اصفهان حالا در 8 امتیازی صدر جدول قرار دارد و با روحیه بالاتری به ادامه مسابقات و 7 بازی باقی مانده نگاه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا