اخبار ورزشی

می‌دانم چرا بلینگام رئال را به سیتی ترجیح داد

سول کمپل، مدافع سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس، از جود بلینگام ستایش کرد و گفت درک می‌کند چرا او به رئال رفت و به سیتی پاسخ رد داد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، بلینگام در تابستان امسال با وجود داشتن پیشنهاد از سیتی و تلاش پپ گواردیولا برای متقاعد کردن او با انتقالی 103 میلیون یورویی راهی رئال شد. در رئال دستمزد او کمتر است ولی ستاره انگلیسی از همان ابتدا چالش حضور در بزرگترین باشگاه اروپا را می‌خواست. او شروعی رویایی هم داشته و توانسته در 14 بازی 13 گل برای رئال بزند.

وقتی از سول کمپل در مورد درخشش جود در رئال سوال شد، او گفت هرگز سورایز نشده است: «چرا شگفت‌زده شوم؟ بازی‌های او در دورتموند را ندیده بودید؟ نمی‌فهمم چرا همه از درخشش جود در رئال تعجب کرده‌اند. او کیفیتی باورنکردنی دارد و پسری متواضع در بیرون و درون میدان است. اطراف او را نیز انسان‌های درست و منطقی احاطه کرده‌اند.»

1950837

کمپل ادامه داد: «شاید ما انگلیسی‌ها دوست داشتیم او را در لیگ برتر داشته باشیم، ولی او رئال را مقصدی کامل برای خودش می‌دانست. سیتی و لیورپول او را می‌خواستند ولی درک می‌کنم چرا به رئال رفت. او در رئال تمرکز بیشتری به فوتبال دارد و رئال باشگاهی است که احتمالا در آن شانس بیشتری برای رسیدن به توپ طلا نیز دارد.»

کمپل در پایان گفت: «اگر جود همین روند را حفظ کند، در دو سال پیش‌رو شانس بردن توپ طلا را خواهد داشت. برای این مهم او باید با رئال جام‌های مهمی نیز ببرد و البته قهرمانی با انگلیس در یورو 2024 نیز می‌تواند فاکتور مهمی باشد. خیلی دوست دارم بتوانیم قهرمان شویم و جود هم توپ طلا ببرد. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا