اخبار ورزشی

مورایس: پرسپولیس جام حذفی را از دست داده و اگر امسال قهرمان نشود…/ ملاقات با این دوست خوب باعث افتخارم است

خبر ورزشی

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و مس رفسنجان اظهار کرد: فردا یک دوست خوب، محرم نویدکیا را ملاقات می‌کنم و باعث افتخار است، بازیکنان سابقی که در تیم خودم بوده‌اند را ملاقات می‌کنم و لحظات خوبی خواهد بود، باعث افتخار من است و فوتبال همین است.

مورایس تصریح کرد: در فوتبال به عنوان یک زندگی همیشه ۲ باز افراد را ملاقات می‌کنید، این دلیلی است که بار اول باید خوبی، مهربانی و خوشی خودمان را نشان دهیم، اگر فرصت باشد، در بار دوم این موقعیت را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت مصدومیت میلاد زکی‌پور خاطرنشان کرد: زکی‌پور در این بازی نیست و نمی‌دانم در بازی بعدی نیز باشد یا میر، جراحی کوچکی روی بینی انجام داده است، آرزوی سلامتی برای بازیکن خوبی که به وی نیاز داریم، دارم و امیدوارم خیلی زود به تیم برگردد.

وی در مورد رفتار سپاهان در قبال نویدکیا گفت: نویدکیا بازیکن و مربی این تیم بوده است، عملکرد خوبی در مس داشته است؛ این اتفاقات معمولا می‌افتد و خوشحال می‌شوم که مردم مربیان را به یاد دارند، به خواسته خودشان یک مربی را می‌خواهند و اگر قرار باشد در آینده کسی جای من باشد، کسی که باکیفیت باشد، شانس دوم برای ارائه عملکرد داشته باشد، کمک هم می‌کنم و خوشحال می‌شوم بعد از من نویدکیا باشد، دنیا سرشار از موقعیت‌هاست و هرلحظه می‌توانیم از موقعیت جدید استفاده کنیم و جای نگرانی نیست.

مورایس در مورد عملکرد سپاهان خاطرنشان کرد: فوتبال بازی می‌کنیم و تمرکز برای بردن است، چیزی را از دست نداده‌ایم، پرسپولیس سال گذشته قهرمان شده و اگر امسال قهرمان نشود، آن‌ها هستند که از دست داده‌اند، ما برای به دست آوردن چیزی می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نمی‌شود گفت سپاهان باخته یا از دست داده است، سپاهان در ۹ سال قبل قهرمان نشده است، تمام تلاشمان را برای بردن می‌کنیم، با توجه به عملکرد خودمان و سایر تیم‌ها در جایگاهی قرار می‌گیریم.

وی در پایان عنوان کرد: در جام حذفی همه می‌خواهند برنده باشند، سپاهان جام حذفی را از دست نداده و پرسپولیس از دست داده است، ۸ تیم رقابت می‌کنند به مرحله بعدی برسند و پیش‌بینی نمی‌توانم بکنم، تمرکزم روی بازی با مس رفسنجان است، اگر زنده باشم بازی بعدی با ملوان خواهد بود، البته می‌خواهم برنده این جام باشم.

 شهریار مغانلو به دنبال ۲ رکورد؛ مهاجم سپاهان به رکورد اسطوره استقلال می‌رسد؟/ تاریخ‌سازی با وجود افت آماری!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا