اخبار ورزشی

مورایس: آماده هر اتفاقی هستم!

ژوزه موراس سرمربی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌ها ی مبهمی درباره آینده کاری خود در اصفهان بر زبان آورد.

ورزش3

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان به عنوان مدعی جدی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم کار خود را آغاز کرد و تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول هم نشان داد فاصله زیادی با رقبای سنتی خود برای کسب قهرمانی دارد. 

با این حال حواشی ریز و درشتی که پیرامون باشگاه سپاهان وجود داشت سرانجام ضربه خود را به این تیم زد و طلایی پوشان از دیدار برابر گل گهر در نیم فصل اول وارد بحرانی شدند که تا هفته‌های ابتدایی سال ۱۴۰۳ نیز ادامه پیدا کرد.

این نوسان در نتیجه‌گیری سبب شد تا سپاهان به رتبه‌ای بهتر از سومی دست پیدا نکند و حالا تنها شانس قهرمانی در جام حذفی در دومین سال حضور این مربی شناخته شده پیش روی خودش و شاگردانش قرار دارد.

در همین راستا او در نشست خبری خود پیش از مصاف برابر گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی با علم به اینکه آخرین مصاحبه پیش از بازی خود را در اصفهان برگزار می‌کند، اینطور موضع گرفت و گفت:«همه بالا پایین‌ها مسئول دارد و من هم مسئول این بالا و پایین‌ها هستم و به همین دلیل آماده هراتفاقی در پایان فصل هستم. آرزوی موفقیت برای همه.»

روی کاغذ سپاهان شانس بیشتری نسبت به گل گهر برای صعود به فینال جام حذفی دارد، اما باید دید در شرایطی که اوزونیدیس و شاگردانش هم به شدت به دنبال پیروزی و جبران نتایج لیگ برتر هستند، کدام مربی سربلند از زمین خارج خواهد شد. 

این صحبت‌های مورایس درباره واگذار کردن سرنوشتش به مدیران باشگاه اصفهانی در حالی مطرح شده که مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید سپاهان با قاطعیت در مصاحبه‌های اخیر خود از ادامه همکاری با این مربی حرف زده و آینده او را به نتیجه دیدار برابر گل‌گهر و به طور کلی قهرمانی در جام حذفی مرتبط نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا