اخبار ورزشی

ملاقات مدیران فدراسیون فوتبال با سیاستمدار مشهور

خبر ورزشی

مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه کشی شد و ما باید از پانزدهم شهریور امسال پا به عرصه رقابت‌های مذکور بگذاریم. مسابقاتی که تا خرداد سال آینده تمام روزهای ملی ایران و ۱۷ تیم دیگر آسیایی حاضر در این مرحله را پر خواهد کرد.

اگرچه گروه ایران در قیاس با سایر مدعیان صعود شرایط بهتری را دارد ولی ناگفته پیداست که برای موفقیت در آن نیازمند امکانات ویژه و کمک‌های موثر تمام ارکان کشور هستیم چون رسیدن به جام جهانی اصلاً کار آسانی نیست و حتماً رقبای ایران هم خود را تا دندان مسلح می‌کنند.

پیرامون همین مسئله شنیدیم مدیران ارشد فدراسیون فوتبال قصد دارند شرایطی فراهم شود تا به ملاقات محمد مخبر سرپرست کنونی ریاست جمهوری بروند و از او بخواهند با استفاده از راهکارهای قانونی زمینه برای افزایش امکانات تیم ملی را فراهم کند. همچنین این بحث نیز در فدراسیون مطرح شده که پس از برگزاری انتخابات  و مشخص شدن رئیس جمهور جدید، هماهنگی‌های لازم انجام شود و قبل از آغاز مرحله نهایی پیکارهای انتخابی جام جهانی، مدیران رده بالای فدراسیون به ملاقات معاون اول رئیس جمهور جدید بروند تا شرایط را برای او نیز توضیح بدهند و امکانات ویژه‌ای برای امیر قلعه‌نویی و شاگردانش فراهم آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا