اخبار ورزشی

مقصد فصل آینده قایدی مشخص شد

روزنامه امارات الیوم مدعی شده که مهدی قایدی در اتحاد کلباء می ماند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، مهدی قایدی فصل بسیار خوبی را در باشگاه اتحاد کلباء گذراند. او با نظر فرهاد مجیدی و به صورت قرضی از شباب الاهلی به خدمت گرفته شد و توانست با به ثمر رساندن شانزده گل در تمامی رقابت ها، نقش مهمی در نتایج مثبت این تیم داشته باشد.

قایدی رکورد بهترین فصل فوتبالی خود از لحاظ گلزنی را نیز شکست و با پایان فصل، باید به شباب الاهلی بازگردد. این باشگاه اماراتی به عنوان مالک اصلی این بازیکن، تکلیف ستاره ایرانی را برای فصل بعد مشخص خواهد کرد و طی این مدت، شایعات زیادی پیرامون او منتشر شده است.

چند هفته قبل بود که روزنامه الخلیج از تمایل باشگاه الوحده به جذب قایدی خبر داد و پس از آن نیز اخباری مبنی بر دریافت برخی پیشنهادات خارج از امارات به این بازیکن شنیده می شد. اما حالا یک روزنامه اماراتی دیگر، مقصد بعدی بازیکن سابق استقلال را مشخص کرده است.

طبق ادعای امارات الیوم، یک منبع به این روزنامه اعلام کرده که دو باشگاه اتحاد کلباء و شباب الاهلی برای ادامه حضور مهدی قایدی در جمع ببرها به توافق رسیده اند و بدین صورت او فصل بعد را نیز در کلباء توپ خواهد زد.

باید منتظر ماند و دید که خبر روزنامه امارات الیوم تا چه میزان صحت دارد و ستاره بوشهری در نهایت چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا