اخبار ورزشی

معادلات مبهم در درون دروازه استقلال!

با بازگشت سینا سعیدی فر به تمرینات استقلال، کادرفنی باید تکلیف دروازه آبی‌ها را مشخص کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف شایعاتی که در هفته‌های قبل منتشر شده بود، جواد نکونام به کارش در استقلال ادامه خواهد داد و سرمربی آبی‌ها باقی خواهد ماند. به نظر می رسد که یکی از نخستین وظایف او برای فصل بعد، تعیین تکلیف درون دروازه است.

در حال حاضر، سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و محمدجواد کیا گلرهای استقلال از فصل قبل هستند و سینا سعیدی فر نیز پس از پایان مدت زمان قرارداد قرضی‌اش با شمس آذر، به جمع آبی‌ها بازخواهد گشت و تکلیف گلرهای اول تا سوم استقلال برای فصل بعد باید مشخص شود.

نکونام در نیم فصل بارها اعلام کرد که با جدایی سعیدی فر مخالف بوده و این موضوع چالش‌هایی را با مدیریت وقت نیز به وجود آورد و در نهایت نیز محمدجواد کیا به حسینی و خالدآبادی اضافه شد و حالا با پایان قرارداد سعیدی فر، آبی‌ها چهار دروازه‌بان در اختیار دارند.

نکته قابل توجه این است که نکونام اعلام کرده به محض شروع تمرینات فصل جدید، خواستار بازگشت سعیدی فر است و این موضوع نیز به گلر جوان آبی‌ها اعلام شده و کادرفنی برای این منظور باید به یک جمع بندی کلی برسد که در کنار سیدحسین، از کدام گلرها استفاده کند.

استقلالی‌ها در شرایطی فصل قبل در پرونده جنجالی با باشگاه هوادار و پرداخت رضایت نامه 10 میلیاردی موفق به جذب محمدرضا خالدآبادی شدند که این گلر تنها در یک مسابقه برابر تراکتور به میدان رفت و گفته می‌شود او برای گذراندن دوران سربازی، خواستار حضور در ملوان است.

از سوی دیگر، بحث پر نشدن لیست بازیکنان بزرگسال استقلال مطرح می‌شود و آبی‌ها تمایلی ندارند که علاوه بر سیدحسین حسینی، یک دروازه.بان دیگر نیز در فهرست بازیکنان بزرگسال قرار بگیرد.

1899637

طبق قوانین جدید، خالدآبادی می.تواند یکی از دو سهمیه زیر 25 سال را پر کند و سینا سعیدی فر به عنوان سهمیه آکادمی و حضور در تیم‌های پایه، می‌تواند برای استقلال به میدان برود و نه در فهرست بزرگسالان و نه در لیست زیر 25 سال جایی را اشغال نمی‌کند.

حالا ریش و قیچی دست نکونام است و باید گلر دوم تیمش را از میان دو سنگربان جوان انتخاب کند که هر دو بازیکن با آبی‌ها قرارداد دارند. از قرارداد خالدآبادی 2 سال و قرارداد سعیدی فر یک سال باقی مانده است و باید دید که نکونام قصد دارد یکی از دو سهیمه زیر 25 سال را با خالدآبادی پر کند یا سعیدی فر که در رده‌های پایه و آکادمی استقلال رشد کرده و هیچ جایگاهی را اشغال نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا